Z4mbizz

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Sofia - 24 maj 2009 23:47

Jag har jobbat fredag o lördag, Så nu har man jobbat 3:e helgen i rad så idag var det väldigt skönt att få vara ledig.

Igår så blev jag bjuden på grillat av malin o therese i Gissjö hos Malins pappa, Hon är husvakt denna vecka. Så vi åt sjukt god mat, Kanske man säger så nu eftersom man är så sjuukt fattig så allt som är ätligt är sjukt gott just nu:P Haha. Ja och till maten då drack ju jag o therese vin, Och det blev ju inte liite vin heller för min del. Me love vin:) Mer än godis;) Så glasen blev tom ganska snabbt, men ganska snabbt påfylld igen=)

Vi tog o gjorde oss iordning o for iväg mot markus dahlberg där en hel hög satt o drack o hade trevligt=) En annan var väl kvällens underhållare igen då man var fullast på plats=) Hualigen vilken ångest.

Jag ska nog satsa på att dricka alkoholfritt vin hädanefter eftersom jag inte kan sluta vid normalt intag av det:)

Ja efter förfesten hos markus så for vi mot bykrogen där det kanske var 10 pers inlösta, Jag, Ak o nussie skötte dansgolvet:)haha. Men efter kanske en halvtimme så följde jag med malin på lite andra uppdrag sen blev det hem illakvikt för min säng skrek efter mig,


Idag då vad har hänt.

Det har varit en suuper mysig dag, visst jag vaknade av att jag trodde att mitt huvud hade trillat av min kropp, Hualigen vilken huvudvärk. Jaja smällar man får ta=) Sen kom brudarna o hämtade upp mig, Vi handlade lite gotta o for mot gissjö, Åt go frukost där o sen så tog vi en varsin solstol o stekte oss toppless i fleera fleera timmar=) Underbart väder!

Lite senare så for vi framöver o beställde oss en varsin pizza. Vi träffade på lite folk som vi festade med igår så man fick ju det verkligen svart på vitt att Fia Lantz var Låångt ifrån nykter igår. Så hemskt att höra vad man gör o säger för puckade saker=) Men så här crazy blir jag bara då jag dricker vin.=)

Efter mat o surr med folk så for vi hem till var o sig o pysslade lite sen så drog jag på mig myskläder o började spatsera mot therese o sen for vi o hyrde film som vi såg på i gissjö såklart=) Underbart ställe att vara på!

O nu ligger jag här, Helt utlslagen o färdig som artist, Nu väntar 3 dagar med jobb denna vecka, möjligen fler dagar. Sånt som man aldrig får veta långt innan=) Hua det är för härligt att vara vikarie=) eller?!=)


Sov så gott för det ska jag!

 Puss o kram


Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards