Z4mbizz

Alla inlägg under december 2009

Av Sofia - 30 december 2009 20:15

2009 börjar gå mot sitt slut,här är en sammanfattning av ditt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? svåår fråga

'2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha nja det kan jag väl inte påstå. Jag tog en rök för ett tag sen o nu mumsar jag på popcorn så nej jag höll inget utav dom;) Men ska göra ett nytt försök 2010=)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp min storasyster  & Fredrik blev föräldrar åt Lilla Tim & mina vänner Sofie o Robin fick en flicka vid namn zelda.
4. Dog någon som stod dig nära? Jo min Älskade Morfar gick bort och min katt Wilda blev påkörd
5. Vilka länder besökte du?: Jag var på Rhodos i Augusti

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: En trygg Pojkvän kanske?!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: Då min morfar gick bort och då när min systerson föddes.

8. Vad var din största framgång 2009? Hmm
9. Största misstaget? Gör inga misstag men andra har nog gjort det.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Japp trodde jag hade åkt på Svinis sjukan men tok hög feber så jag trodde jag skulle dö, det var nog det värsta.
11. Bästa köpet? De var oxå en svår fråga
12. Vad spenderade du mest pengar på? Inredning, kläder o överasskningar till mina nära o kära
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Många fina människor i mitt liv har gjort mig mycket glad. o även saker som har hänt har gjort mig glad, men det är svårt att nämna något speciellt.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Kings of leon- Sex on fire, Beyonce- Halo
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Det har varit mycke jobbigt detta år. Det har tagit på mig både psykiskt o fysiskt. Hoppas på ett mycke mycke bättre år så man slipper gömma sina känslor
16. Vad önskar du att du gjort mer? Gjort saker annorlunda, Stått upp för mig själv och inte låtit folk köra över mig. Sen hade jag gärna velat rest mer o flytt har jag ju länge surrat om, men som sagt det kommer ett mycke bättre år dvs 2010=)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? grubblat
18. Hur tillbringar du julen? Jag var hemma hos min mamma med henne, lillasyster o mormor, en väldigt lugn o liten jul för engångs skull, annars brukar det vara fullt hus=)
19. Blev du kär i år? Blev o blev, har varit länge

20. Favoritprogram på TV? Greys utan tvekan
21. Bästa boken du läste i år? Läser såå sällan
22. Största musikaliska upptäckten? Haha Spotify=)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag minns inte vad jag önskade mig då men eftersom jag fyller år om mindre än en månad så kan jag väl säga att jag önskar mig pengar till en tatuering blandannat
25. Något du önskade dig men inte fick? näe
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade fest hemma hos mig o det blev bara tok.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Oja, man är väl aldrig nöjd=)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mycke leggins o långa linnen
29. Vad fick dig att må bra? Min familj o vänner. Men mamma o jag har kommit varandra ännu närmre det här året.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Finns för många=)
31. Vem saknade du? Min systerson, Vi bor alldeles för långt ifrån varandra
32. De bästa nya människorna du träffade? Har inte träffat några spec nya. Jag kör med dom gamla o goa vännerna o familjen

Av Sofia - 20 december 2009 17:28

Puss på er;) 

 

Mer pusskalas blev det i kropp mot kropp spelet=) 

 Kropp mot kropp igen=) haha det fanns inga regler o inga hämningar!=)

      

Jag gör en poise!   :)   Jag o min Älskade Emma

Jag o Emmas Lillebror är coool     Jul Fint i mitt hem=)   Fick en julgrupp av mamsen=)   Här har jag fått av min underbara vän Thessa! Stenen fick jag förra året men ljuset fick jag för någon vecka sedan! Super fint! Och jag är super glad att jag har en sån super bra Vän!=)   Mitt julhem igen. Granen är uppsatt o klädd=)  

Här Nedan Ligger Supersöta Milo som Madde o håkan har köpt=)

 

Här ovan är Lilla Bella som troligen o förhoppningsvis kommer flytta hem till mamma! Vi ska ha henne på prov. Hoppas bara den gamla damen "Dina"  tycker det är lika kul som vi andra!=)   

Här ligger min Älskade Morfar! Fast det här var innan vi fick dit stenen! 

Av Sofia - 8 december 2009 17:30

Ikeas Finfina Lampa!


Skulle passa som handen i handsken då jag har så högt i tak=)

Av Sofia - 8 december 2009 16:47

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards