Z4mbizz

Alla inlägg under december 2011

Av Sofia - 2 december 2011 10:03

                 Är kanske en aning sent ute med min lilla julönskelista så jag kör ihop den med min födelsedags lista =)

Men det är liite svårt att få nån känsla för julen då det inte finns en enda snöflinga på backen och sen att man inte får fira med alla sina nära o kära.


Men iaf här kommer den.



En helt ny garderob. Alltså nya kläder o skor! =)

     



Jag önskar mig plankor så jag kan få göra plankstek när jag vill hemma =) 


 






Denna snygga termos skulle gärna flytta in till oss eftersom jag inte

gör annat än o dricker kaffe på dagarna=), Den finns i alla möjliga färger, men turkos, vit eller svart skulle sitta fint

   




Ett bidrag till en lurv matta på ikea eller rusta.

    





Dessa tallrikar nedan har vi redan. Vi har 2 turkosa o 2 vita men jag skulle vilja fylla på med lite fler av dom färgerna. Vi har inte assietterna så dom skulle va jätte kul att få 

      




Dessa filippa K muggar har jag ju 2 stycken av men skulle gärna kunna använda dom om det kommer någon på besök som vill dricka så 2 till vore inte fel=) Dom finns på ellos o kostar 99:- =)


  




Ett hjälp bidrag till att kunna köpa årskort till att träna.

Vi ska runt o kolla vad priserna ligger o jämföra lite men dyrt är det=/

  



Resecheckar/bidrag till att kunna få ta en sväng till värmen med Lars =)

  


En silvrig kandelaber som antingen är lite lägre eller som kan stå på golvet


  


  



Ett presentkort på make up store så man kanske kan få köpa sig en fonddation iaf;)

  


Om inte annat så är det den här founddationen som jag är i väldigt stort behov av just nu då jag skrapar på botten i flaskan nu.


 


Den heter "Cream FD0" och ska vara den som passar för torrhud, alltså att den är lite oljig, inte matt



Det var nog allt för mig;) Räcker väl det där..Hahah=)



God jul o gott nytt år på er alla!


Kram Fia







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards