Z4mbizz

Alla inlägg under oktober 2008

Av Sofia - 19 oktober 2008 14:30

Åhh gud så skönt det var=) Tråkigt bara att det blev så kort vistelse=)

Jag måste bara berätta. När jag går o anmäler mig i receptionen att jag skulle på massage så sa hon vart jag skulle sätta mig ner så skulle hon/han ta emot dig snart...Han??=) Ja ja sa jag till mamma jag får ju garanterat en kille och som säkerligen är jätte fin och som jag måste näcka inför. Rätt o riktigt så kom det in en jätte söt kille vid namn patrik och ropade upp mitt namn, Ohh shit tänkte jag hur gör djur nu=) Kom in i det där lilla rummet o då bad han mig att klä av mig o lägga mig på britsen=) hahaha ja nu har ju han sett hur jag ser ut iaf=) Men sååå otroligt skönt=) Sen så skulle mamma ha ansikts massage hos en tjej o då berättade väl mamma för henne om att jag tyckte killen som masserade mig var världens charmknutte o jätte söt så då skulle väl tjejen hälsa det till han, o hon tyckte det var så synd att vi skulle åka hem nu för annars hade hon kunnat ordna så jag fick en massage tid till hos den där patrik=) hahahaha jag döör tänkte jag=) Men så blev det inte=)

Men det var ju som sagt lite roligt=)

Nu sitter jag hemma hos mamma i Ånge o väntar på att therese ska komma o hämta mig. Har även tagit tag i saken o beställt mobilt bredband..Så nu ska jag snart få åka hem o tjusas med mina små fyrbenta saker=)


Ha det så bra! Pusss o kraam

Av Sofia - 18 oktober 2008 11:58

Ja nu sitter jag hemma hos min mor o väntar på att dom har packat klart sen så drar vi till storhogna o unnar oss lite massage, bubbelbad och goda drinkar, fast just i nuläget så är jag inte så himla sugen på ens tänka tanken på drinkar för jag är BAKIS idag o inte lite heller, jag brukar ju alltid klara mig från att vara vrål bakis men idag sitter spyan i halsen vill jag lova.. Hoppas det går över.. Men jag får skylla mig själv då jag var så puckad o dricka så mycket vin o martini igår.. Well well=)

Annar så är det väl bara bra med mig o livet, Jobbar för fulla muggar o det känns skönt att man vet att jag kan betala räkningarna även nästa månad=)


Ne nu måste jag upp o leta efter ett par tofflor som jag kan ha på mig när jag ska gå runt i min morgonrock=)

Tänk på mig runt klockan 5 idag för då ligger jag på en massage bänk o får hela min rygg insmord med olja och kanske världens snyggaste kille som ska massera mig en hel timme=) haha önsketänkande=)


Ne nu får det vara nog för denna gång.

Puss o kram 

Av Sofia - 15 oktober 2008 22:04

För min otroligt dåliga uppdatering här på bloggen, Skämmes tamefan=)

Men anledningen är att jag har inte fixat internet i lägenheten ännu, så nu sitter jag o snål glider på någon annans internet o det går verkligen VRÅL SEGT=) så jag ska vara glad om jag ens tar mig ut på internet=) men idag gick det skapligt=) just nu orkar jag inte dra allt som har hänt sen sist, För jag har väl mest jobbat?!=) Eller jo jag var på en tripp till borlänge med anny o Gry och hämtade ett litet guldkorn till häst=) Took söt o världens lugnaste herre=) Jag slog även två flugor i en smäll för när jag var i falun så kände jag bara för att skriva till syster att nu är man i falun o det känns som att det var igår man var där (Syster min pluggade där i 3 år) o då ringer hon upp o är helt galen för då visar det ju sig att hon befinner sig i falun just denna helg just den tidpunkten=) så då fick jag ju träffa henne oxå, inte en dag för sent. Vi ses kanske max 3 ggr per år, det är ju faktiskt en ren skandal.. Men jag får rysningar bara jag tänker på att bosätta mig i sthlm i typ en vecka. Nee huaa hemska människor, det finns ingen låg växel där inte , där är det minsann fullt ös hela dagarna., det är till och med så gräsligt att jag tål inte sthlms luft för så fort jag kommer dit så får jag världens utlsag i hela ansiktet, måste vara att luften är inte lika ren o en annan har världens känsligaste hud?! Men nu halkade fia absolut på nå bananskal o hamnade på ett helt annat samtals ämne=)

Något som jag verkligen vill berätta är att jag ska till storhogna på lördag med mamma o lillasyster o gå på spa, Och det är något som jag Aldrig har gjort så det ska bli hur kul som helst, om inte annat mysigt=) Så på lördag ska man ligga o få ryggmassage, det är min rygg absolut värd efter allt slit i detta arbetsyrke..

O något som jag oxå måste berätta är att idag så ringer en arbetskollega till mig när jag är hos en vårdtagare och städar o säger att det har varit inbrott hos mig och att niklas på Åfa hade varit dit o dörren var öppen o det var kaos där inne. Dålig panik jag fick, så där höll hon på i många minuter kändes som en evighet o så helt plötsligt börjar hon bara att tok skratta... Meeeen kul =) tur att jag inte är en av dom här surkärringarna på jobbet för då hade det inte blivit skoj=) men guud vad skraj jag blev alltså, det första jag frågade var om mina katter var kvar o då sa hon ja, men hade hon sagt nej vettu då hade jag slängt telefonen åt helvete o lämnat min arbetskollega hos vårdtagaren i skogen o bara farit raka vägen hem i full kareta=) hahaha tur man kan skratta åt sånt där i efterhand=) men håll med mig om att det var elakt=)


Ne nu ska jag lägga mig o fortsätta läsa mina gamla dagböcker, herregudd säger jag bara vilket otroligt helvete man har haft det i ungdomen, hur kunde man vara så korkad, men man lär sig av både sina små o stora misstag!..


Ne puss o godnatt. På återseende, jag lovar=)!

Av Sofia - 1 oktober 2008 23:43

Ja dagen började med att man vaknade av ett sms kl 8 och då klev jag upp och åt lite frukost. Sen for jag till ånge och hämtade mitt akvarium. Gud så tungt det var:) sen när jag kom hem så hämtade anny och Nelly upp mig så då for vi och pyssla om ebbe och ior men innan drog vi en pizza i ljunga. Super god:) sen efter det så åkte jag själv till stan i brist på att ha något att göra i detta tråkiga väder. Så jag fick även denna stadsresa slösa på lite pengar:) men nu ska jag sova.jobb imorn. Puss och kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards