Z4mbizz

Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Dag 02 – Min första kärlek

Av Sofia - 1 december 2010 20:58

Oj vad svårt det här blev!


Jag måste ju bortse från dom man var ilag med typ 2 dagar i 5-6 an ;)


Så den första riktiga kärleken blir nog då Robin Edlund! =)

Var dö förälskad i honom så vi var väl ilag i ca 2 månader.. Varför det tog slut hade med hans ex att göra som ville ha honom lika mycket som jag ville =)

Men vi var nog ilag år 2001 om jag inte minns fel=)


Är ganska tydligt att jag o ex inte har såå mycke gemensamt om man säger så ;)



Har kommit hem efter jobbet, gjort ugnstektfalukorv o mos o nu är det greys på tvn, men funderar starkt på att skippa greys ikväll o sticka över till Tom o Jerry(Tomas Alm o Jerry Sjödin) och surra lite=) Hörde av Elin att vi kunde ju komma ner på stan o ta någon cider o det låter inte omöjligt =) Man är ju trotsallt ledig imorn ! =)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 2 december 2011 10:03

                 Är kanske en aning sent ute med min lilla julönskelista så jag kör ihop den med min födelsedags lista =) Men det är liite svårt att få nån känsla för julen då det inte finns en enda snöflinga på backen och sen att man inte får fira...

Av Sofia - 12 september 2011 15:21

  Haha vadå fokuserad på kameran;)             Brudparet o deras barn tillsammans med deras föräldrar       Jag och Teo myser en sväng       Trots ett regnigt bröllop så blev det endå succe!=) ...

Av Sofia - 12 september 2011 14:56

Våran krabat har redan blivit lite över 5 månader och han är inte så liten längre;) Han är lång åt alla håll och han är lika tung åt alla håll;)     Loui nu i helgen uppe i skidbacken i Malå =)     Här är han på samma ställe i Malå sl...

Av Sofia - 8 september 2011 10:54


Bänkskivans mått: Djup: 600mm Längd: 1720 mm,Diskho mått: längd: 1250mm Djup: 500mmDet är köpt på Ikea PRIS: 200:- eller bud. Eventuell fraktkostnad tillkommer   Ni kanske håller på och renovera en stuga eller dylikt och inte vill lägga alltför...

Av Sofia - 8 september 2011 10:47


Säljer mina skor som är helt oanvända med prislapp kvar. De är köpt på hm.se Det är storlek 37 Jag säljer dom för att dom var för stor på mig.   Priset är: 85:- plus eventuell fraktkostnad!   ...

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards