Z4mbizz

Direktlänk till inlägg 27 november 2010

Raggar runda i en vovlo

Av Sofia - 27 november 2010 00:17

Har jobbat idag, haft en super bra dag på jobbet, allt har som sagt glidit på bra idag i jämförelse med gårdagen då det bara var krångel o man såg mer död än levande ut då man kom hem =) Men hur dåligt det än går så har vi ändå lika roligt på jobbet och inte nog med det man lär sig av dom där sämre dagarna =)


Ikväll kom lill Rickard på besök, Blir alltid lika glad då han hälsar på,

Skjutsade iväg honom i hans Volvo 745?! till ricki, haha nådde knappt fram till pedalerna. =)


Tänkte faktiskt ägna några rader i detta inlägg om just

Rickard självaste Engblom!


Som jag vet väldigt många andra oxå tycker så är han en helt underbar människa med en väldigt fin in och utsida.

En kille som jag alltid har känt mig trygg med och som jag aldrig aldrig vill förlora!

Den relation som jag har till han är starkare än så mycke mycke annat! 

Han har ett hjärta av guld men det är bara han själv som har lite svårt för att förstå det=)

Han är vän som jag kommer hålla hårt i resten av livet!

Han är en av mina nära och kära som jag Älskar väldigt väldigt mycket!

Det finns bara han jag kan sitta själv o förfesta med o spela 90 tals musik o sjunga ut för full hals o bara ha allmänt sjukt kul =)


Men nu ska jag inte skämma bort han med fler rader, Nu får det fasen räcka ;)


Min snälla pappa tog med sig mina julkartonger idag till stan så nu har iaf jag gjort Jul i min lilla lya. Nu är det bara att längta till att klä julgranen så är det komplett=)


Imorn vill jag så VÄLDIGT gärna gå ut, Borde väl inte då plånboken som vanligt skriker Nej. Men jag behöver få komma ut o träffa lite folk o dansa av mig! =) Så är det någon fler än jag som är sugen på utgång här i stan imorn så hojta till! =)


Nej om man kanske skulle ta o tänka på refrängen o krypa ner under täcket för imorn väntas lite jobb oxå! =)


Gonatt underbaringar!

 
 
rick.

rick.

28 november 2010 01:22

tack =)

http://rickardengblom.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 2 december 2011 10:03

                 Är kanske en aning sent ute med min lilla julönskelista så jag kör ihop den med min födelsedags lista =) Men det är liite svårt att få nån känsla för julen då det inte finns en enda snöflinga på backen och sen att man inte får fira...

Av Sofia - 12 september 2011 15:21

  Haha vadå fokuserad på kameran;)             Brudparet o deras barn tillsammans med deras föräldrar       Jag och Teo myser en sväng       Trots ett regnigt bröllop så blev det endå succe!=) ...

Av Sofia - 12 september 2011 14:56

Våran krabat har redan blivit lite över 5 månader och han är inte så liten längre;) Han är lång åt alla håll och han är lika tung åt alla håll;)     Loui nu i helgen uppe i skidbacken i Malå =)     Här är han på samma ställe i Malå sl...

Av Sofia - 8 september 2011 10:54


Bänkskivans mått: Djup: 600mm Längd: 1720 mm,Diskho mått: längd: 1250mm Djup: 500mmDet är köpt på Ikea PRIS: 200:- eller bud. Eventuell fraktkostnad tillkommer   Ni kanske håller på och renovera en stuga eller dylikt och inte vill lägga alltför...

Av Sofia - 8 september 2011 10:47


Säljer mina skor som är helt oanvända med prislapp kvar. De är köpt på hm.se Det är storlek 37 Jag säljer dom för att dom var för stor på mig.   Priset är: 85:- plus eventuell fraktkostnad!   ...

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards