Z4mbizz

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 2 december 2010 21:05

Idag har jag ätit Köttfärsås o makaroner=) Alltid lika gott, Blev även 4 matlådor utav det=)


Idag har varit en underbar dag! En dag som jag har väntat på i flera flera år =)

Ingen är gladare än jag just nu! Så det så=)


Var på jobbet en sväng imorse o sen så for jag o Erika på birsta o käkade varma mackor med sallad till o en varsin Latte på cafe charm=) Sjukt gott och väldigt mysigt!

Som jag sa till Erika det är sånt där man saknade mest då man bodde hemma på byn, Knalla iväg på ett mysigt fik, gå på bio, gå ut o ta en cider mitt i veckan utan att det blir konstigt =)

Finns en massa massa fördelar med att bo här och inte kvar på byn!


Nu blöder ögonen snart av trötthet så ikväll blir det tidig kväll!


Godnatt o sov så gott!


Och när ni ändå är inne o läser, varför inte lämna ett avtryck!

Ni kan ju ge mig lite tips på vad jag ska skriva om eller något ?=)







Av Sofia - 1 december 2010 20:58

Oj vad svårt det här blev!


Jag måste ju bortse från dom man var ilag med typ 2 dagar i 5-6 an ;)


Så den första riktiga kärleken blir nog då Robin Edlund! =)

Var dö förälskad i honom så vi var väl ilag i ca 2 månader.. Varför det tog slut hade med hans ex att göra som ville ha honom lika mycket som jag ville =)

Men vi var nog ilag år 2001 om jag inte minns fel=)


Är ganska tydligt att jag o ex inte har såå mycke gemensamt om man säger så ;)



Har kommit hem efter jobbet, gjort ugnstektfalukorv o mos o nu är det greys på tvn, men funderar starkt på att skippa greys ikväll o sticka över till Tom o Jerry(Tomas Alm o Jerry Sjödin) och surra lite=) Hörde av Elin att vi kunde ju komma ner på stan o ta någon cider o det låter inte omöjligt =) Man är ju trotsallt ledig imorn ! =)





Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards