Z4mbizz

Alla inlägg under juli 2009

Av Sofia - 26 juli 2009 23:05

Jag har blivit moster till världens vackraste lilla Bebis=)


Ska åka ner på Tisdag o få pussa på honom.

Hans Namn blev Tim och han är född den 23/7-09=)

<3



Av Sofia - 22 juli 2009 10:55

Gå in på min hemsida o beställ lite bebis kläder för er som kanske väntar er en liten, eller har någon nära o kära som har en lite gofis=)


http://coolkidz.spreadshirt.net/se/SE/Shop


Här är lite exempel på vad det finns för bodys!






Idag blir det Solning o jobb från 14. O imorn blir det jobb till halv 5 sen blir det fullt ös hela helgen=)

Av Sofia - 19 juli 2009 16:21

Ja idag har man inte gjort många knop men det är faktiskt ganska nice det med=)

Igår så jobbade jag till halv 10 på kvällen så efter jobbet så brassade jag hem till tessa o hämtade henne för att åka hem till mig för att dricka groggiluringar=) Satt ute på balkongen hela kvällen/natten.

Sandra o Lina kom en sväng o surrade sen så dök det in fler o fler så som Thomas Alm, Jerry o lite senare kom Dennis,niklas, Emelie, Jens, Micke. Då blev det ju självklart allsång då bröderna Jonsson hade med sig Guran=)

Imorse då jag vakna så mådde jag både illa o hade världens huvudvärk.

Tessa kom hit på lite frulle o surr från gårdagen o sen fick hon lift hem.

Annars har jag mest suttit på min röv i soffan mest hela dagen. Fick nyss i mig lite Sill. potatis o ägg o funderar på vad man ska hitta på?!

Bara ligga i soffan o slappa, Åka till Ånge.

Jag vet ärligt talat inte om jag orkar göra någonting faktiskt.

Man börjar ju jobba 7 imöra så det kanske är bäst att man stannar hemma o lägger sig i tid för en gångsskull=)


Hur ska man klara av en 3 dagars festande med start från och med tors. Men jag har en känsla av att styran kommer bli skoj i år=)

O på fredag ska jag verkligen fira för då blir jag moooster=)


Nu ska jag slöa vidare!


Puss o kram

Av Sofia - 17 juli 2009 23:34

-Idag har man Jobbat mellan 8.30-16.30, gick bra


-Idag fick jag veta att om exakt en vecka så blir jago min lillasyster mostrar, min bror morbror, min storasyster blir mamma o min mamma o pappa blir momma o moffa:) faan vad läckert=)


- Idag har jag gjort något som har blivit ett av mina favorit sysslor just nu o det är att skjuta luftgevär=) satt en 12 poängare idag med:) så jag tror jag vet vad jag ska satsa på för karriär nu;)


- Idag har man fått grillat o efterrätt hemma hos mamma så magen står rätt ut=)


- Idag blir det en relativt tidig kväll. Imorn hade jag velat åkt o solat någonstans om vädret tillåter innan man ska jobba mellan 16.30-21.30 sen blir det fest=)


Nu orkar jag inte skriva ett ord till=) Godnatt!

Av Sofia - 17 juli 2009 01:29

Ja jag vaknade av att Elin ringde mig KL 12=)) o tyckte jag skulle komma upp på dagis o umgås lite så jag for dit o fick mig lite frulle o kaffe så det var inte så tokigt:) sen blev det att åka o jobba från 14-21.30,

Brassade fort hem för att slänga mig i duschen o sen for jag hem till tessa för att skjutsa henne, malin o hanna till Ljunga för att kolla in alla raggare=) Sandra tog o följde med hon oxå, hon är nog lika ointresserad av raggarr musik som jag;)

 Det är verkligen verkligen inte min grej=) spelar nog ingen roll hur mycket tessa än försöker=)

Efter en stund där så for vi på byis o umgicks med Amir en sväng o nu ligger jag här o gruvar mig för att kliva upp halv 8 för att ´jobba, o klockan är halv 2 nu=/ men men är man chaffis så är=)


Imorn vet jag inte vad man ska hitta på efter jobbet, vore ju kanske bra att ta reda på mitt skitiga hem men inte fan orkar jag med det;)

Solen lär väl skina från morgonen och ända fram till halv 5 imorn då jag slutar o sen kommer regnet:)


Nu är det en dag närmare tills att jag blir moster:) Wehooo!!!


Jag har allvarligt inget att skriva om ikväll så det får bli så här tråkigt,

Skriv nå kommentarer, fråga mig nåt, eller vad som helst=) skriv så jag blir peppad för att fortsätta blogga=)


Pyss pyss  

Av Sofia - 16 juli 2009 00:19

Jag har länge tänkt tagit bort min blogg men nu när alla mina favorit bloggare har börjat skriva lite mer så måste ju jag oxå peppa mig till att skriva lite inlägg=) Är ju även skit tråkigt då man så sällan får kommentarer, det är ju dom som får en att vilja fortsätta=)

Det var ju då som sagt längesen jag skrev här o mycket har hänt o mycket kommer att hända=)


¤ Den bästa höjdpunkten i mitt liv just nu är att jag inom en vecka kommer bli moster, min syster måste göra kejsarsnitt då Bebis ligger i säte o vägrade lägga sig till rätta, så så fick det bli=) Sååå tro mig jag längtar=)


¤ Jag har snart jobbat färdigt mitt sommar vik, Men hoppas såklart att jag får mer jobb efter sommarn,


¤ Jag o thomas fick jobb i Florida från och med nästa vecka o 3 månader framöver men vi tackade till sist nej för det var så dåligt betalt, o man vill ju gärna att räkningarna hemma oxå ska kunna bli betald. Så det var suuppeer tråkigt att det  sket sig men nu tittar vi på andra möjligheter.


¤ Jag o tessa ska åka till utlandet, Ska bli så mysigt, måste bara bestämma oss om vart o när. För denna skit sommar var ju ingen höjdare.


¤ Min mamma ska alldeles snart operera sig så hennes hjärta blir som det ska, tro mig det kommer bli en enorm lättnad för oss alla, så det är något vi verkligen väntar på!


¤ Jag har kanske badat 10 ggr så mycket mer än vad jag har badat sammanlagt på flera år, vet inte vad Tessa o Sandra har för krafter men dom har iaf fått i mig i vattnet ett X antal ggr=) Bravo er=)


¤ Träslaget o Gatufesten är avklarad o nu återstår bara fränsta festivalen. Sen känns det som att den här sommaren är slut, Skit vad fort tiden går, vill inte att det blir mörka, kalla tider igen=(


¤ Jag har hållt mig från rökningen sen den 5/7 men idag syndade jag tyvärr men men jag tycker jag har varit super duktig iaf, så nu ska jag fortsätta! Peppning peppning!!!


Det som jag vill hinna med innan sommarn är slut är

-att åka på en liten husvagns semester

-Besöka sthlm ett X antal ggr o snusa på bebis o även besöka grönan o skansen

- Åka utomlands


Så ser läget ut just nu=)

Vet ni vad?!, det vore skit skoj med några kommentarer;)


Ha det fint!


 Ajöken!


Av Sofia - 5 juli 2009 22:52

Jag hade sjukt roligt på denna gatufest=), Vädret var helt okej och sällskapet var mer än okej=) Goa och härliga människor=),

Känner mig så glad fast att kropp o själ är helt färdig efter denna hårda helg men det gör inget=)


Kunde inte knäppa så många kort eftersom jag har inte köpt nå minneskort till kameran än så emma fick stå för Kortknäppningen då hon festade med oss i går/Lördags=)


Har ätit en massa fettigt men gott, Myst en massa, träffat nya härliga människor, fått skoskav på hela fötterna, har myst i GA parken, Har åkt karusell, Druckit så klart en hel del goa drinkar o en massa massa annat har vi hunnit med=)


Imorn väntas en ny vecka med jobb, så det är nog dags att lägga sig till rätta nu!


Här kommer lite bilder iaf=)

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards