Z4mbizz

Alla inlägg under januari 2010

Av Sofia - 20 januari 2010 22:40

OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu? - 22.30
2. Namn? - Sofia
3. Vart bor du? - Fränsta so far
4. Hur många barn vill du ha? minst 3=)
5. Vill du gifta dig? - Nja. Osäkert. absolut inget jag ligger o drömmer om:)
6. Har du ätit sushi? - Onej o det lockar mig inte heller

7. Favoritglass? - 3 smaker, choklad vanilj o päron är godast=)

8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? - Har musli
9. Humör? - Beror ju på=)

FYRA GREJOR
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Jo då jag körde lite för fort;)
2. Har du en hund? Nix. Eller jo jag kallar mammas hund för min hund om det räknas=)
3. Sover du helst själv eller med någon? Klart man vill ha sällskap, men jag är ganska van att få sova över hela sängen=)
4. Tror du på spöken? Mjaa=)

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Ja kanske någon cm men inget jag tänker på=)
2. Skulle du vilja väga mer? Absolut inte!
3. Skulle du vilja ha sex nu? Haha Nej to tired för det=)

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? O nej fick för mycket av det goda i helgen=)


KAN
1. Kan du röra på öronen? Nja

2. Kan du slicka dig på näsan? Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Klart jag kan=)
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Japp o jag litar på dom!

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja då man bor själv så är det ju absolut inga problem=)
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Jo klart man kan
7. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nja lite onödigt då jag redan har en där=)
8. Kan du suga? Vilken fråga?
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Haha nja den var svår=)


HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?  O ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Oja
3. Har du syskon? Japp hela 3 stycken underbara sådanna
4. Har du någonsin haft sex med någon? Kan ju tänkas
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Nej inte vad jag vet=)
6. Har du varit full den här månaden? Haha hmm jaa=)
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Jo litte
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej men jag ska väl om drygt en timme=)
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jepp
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Kan tänkas

11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Hahaa ja jo det har jag ju.
13.Har du haft sex med mer än tre personer? ja ja ja ja ja

14.Har du ljugit på någon fråga än då? Nej inte det

Av Sofia - 20 januari 2010 22:30

Fin kommentar. Men det vore ju ännu finare med ett namn tack! det skulle ju underlätta!

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards