Z4mbizz

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Dag 1 Presenterar mig själv!

Av Sofia - 30 november 2010 20:44

Följer typ alla andra som bloggar i brist på fantasi och ska skriva ett inlägg om dagen

Och det första inlägget handlar om :


Dag 01 – Presentera mig själv


Sofia är ju jag det, fast om det ska kännas rätt o riktigt så är jag nog en Fia=)

Är 23 år, nyss inflyttad till Sundsvall, bor med mina två fyrbenta monster i en mysig liten lägenhet. =) Sätter i de flesta fall alltid andra före mig själv. O älskar att överraska o ställa upp för andra.

Föredrar faktiskt hellre att mysa än att dra en krogrunda.

Är väldigt kräsen o rädd för kärleken. då mina tidigare förhållande inte har varit dom bästa! Men hoppas för det att den rätta verkligen dyker upp snart?!

Jag har ganska stort behov av att få vara ensam lite då och då bara för att få vara. För att lugna mig så drar jag iväg med bilen på en sväng o slår på stereon på fullvolym o sjunger/skriker tills halsen blöder. Med det vill jag säga att Musik för mig är en sjukt stor del av mitt liv. Det är min enda psykolog kan man säga.

Älskar även att dansa så att studsa runt här hemma i min ensamhet då persiennerna är nere är inte alls omöjligt =)

Har en stor Kärlek till Djur! Vill alltså bo lite på landet en vacker dag med en massa djur. och det andra kravet är att huset ska ligga vid vattnet och helst vara ett renoveringsobjekt så jag kan bygga mitt drömhus eftersom inredning är bland det absolut bästa jag vet!


Det var ju lite om mig det ! =) Några frågor på det?=)




Tog o tappade bort hela min nyckelknippa igår med bilnyckel/hemnyckel/tvättstugenyckel/motorvärmar nyckel.

Skit konstigt för jag hade den då jag kom till jobbet men då jag ska åka ifrån jobbet så finns verkligen inte nycklarna. Har till och med ringt en spå tant idag för att få hjälp! Men vi har vänt upp och ner på hela jobbet snart o ingen nyckel dyker upp. Men spåkärringen vet att jag kommer få tillbaka nycklarna iaf=) hahaha Mattias på jobbet höll verkligen på o dö då jag berätta att jag hade ringt en spåtant! =) haha men vafan ska jag göra då!=)


Annars då, Jo vi har haft inventering på jobbet idag så jag är totalt slut i kroppen! Så det blir en dusch nu sen lägga sig till rätta! Blev oboy och korvmacka till middag, Orka laga mat efter denna dag, Ehmm Neej! =)


Så godnatt på er folket!








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 2 december 2011 10:03

                 Är kanske en aning sent ute med min lilla julönskelista så jag kör ihop den med min födelsedags lista =) Men det är liite svårt att få nån känsla för julen då det inte finns en enda snöflinga på backen och sen att man inte får fira...

Av Sofia - 12 september 2011 15:21

  Haha vadå fokuserad på kameran;)             Brudparet o deras barn tillsammans med deras föräldrar       Jag och Teo myser en sväng       Trots ett regnigt bröllop så blev det endå succe!=) ...

Av Sofia - 12 september 2011 14:56

Våran krabat har redan blivit lite över 5 månader och han är inte så liten längre;) Han är lång åt alla håll och han är lika tung åt alla håll;)     Loui nu i helgen uppe i skidbacken i Malå =)     Här är han på samma ställe i Malå sl...

Av Sofia - 8 september 2011 10:54


Bänkskivans mått: Djup: 600mm Längd: 1720 mm,Diskho mått: längd: 1250mm Djup: 500mmDet är köpt på Ikea PRIS: 200:- eller bud. Eventuell fraktkostnad tillkommer   Ni kanske håller på och renovera en stuga eller dylikt och inte vill lägga alltför...

Av Sofia - 8 september 2011 10:47


Säljer mina skor som är helt oanvända med prislapp kvar. De är köpt på hm.se Det är storlek 37 Jag säljer dom för att dom var för stor på mig.   Priset är: 85:- plus eventuell fraktkostnad!   ...

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards