Z4mbizz

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Sofia - 4 maj 2009 23:33

Idag vaknade man runt 11, man har ju vänt på dygnet idag då man inte jobbar så mycket=( Blir tokig.

Så jag tog tag i disken, städade toaletten, putsade fönstret i vardagsrummet o satte dit nya ljusa gardiner o andra lampor och sen har jag dammsugit. Efter det var det ju min tanke att jag skulle ta tag i min överfulla tvättkorg o pallra mig ner för att tvätta på "MIN" tvätt tid. Problemet var bara när jag kom till tvättstugan var att det var någon som redan höll på att tvätta för full rulle, och det här har hänt mer än 5 gånger att någon tvättar på min tvätt tid så den här gången fick jag nog så jag skrev en lapp o satte den på tvättstugedörren

"Vem är det som tvättar på min tvätt tid, och att den som tvättar ska snarast lämna tvättstugan för det är min tid" o sen knallade jag upp till mig o pysslade på i en och halv timme, och sen gick jag ner igen för att jag såklart tänkte börja tvätta då ser jag att det har dykt upp en ny lapp på dörren där det står,

"Så vitt jag vet så är det den 4 maj idag och jag har bokat denna tid med mitt nummer 3 så du kan gärna boka en egen tid med ditt egna nummer".


Nu kommer vi till problemet hon som tvättade var ju där, en utländsk äldre dam som inte kunde ett ord på svenska, Men tydligen så har vi samma bokningsnummer, så då är det ju inte så konstigt att det har varit upptaget då jag ska tvätta på min tid vid ett ex antal ggr. Och det har säkert varit exakt likadant för henne lika många ggr.. Sååå nu blir det att ringa o skälla lite på Åfa.


Det är flyttplaner för min del, ska ringa till Åfa imorn o flörta lite med dom=) skulle egentligen kolla på hus imorn men planerna blev ändrade=) jag hoppas verkligen att Åfa kan göra mina drömmar sanna nu,

 Så håll tummarna för mig nu!!

 =)


Ne nu ska jag sussa, det kommer ju en dag imorn o jag hoppas den blir mer underhållande än denna. Den blir det om jag får flytta;)


Puss o kram





Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards