Z4mbizz

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Sofia - 20 maj 2009 23:12

Idag for jag o pappa till stan för att titta på en bil, Det verkligen kändes i hela kroppen att den där bilen skulle följa med mig hem men så blev det icke, när vi kommer på plats så ser vi både bucklor o sprickor o rost på bilen. vilket inte syntes på bilderna o vilket ägaren inte har informerat mig, så en besviken Fia drog på gasen i botten o for hemöver igen med ett surt ansikte. Men som dom säger det finns massor av bilar.

Vad har man annars gjort idag då, Jo

Malin hämtade upp mig vid 11 och vi for med Amirs bil mot Ånge, första stoppet blev hos Ivarsson där man blev bjuden på fika eller frukost för min del då jag inte hann det innan fruppet hämtade upp mig=) sen så for jag malin o ivarsson till Ånge camping där pappa o matte hade satt ner fet båten i vattnet, så vi satt i båten o surrade lite skit innan vi for vidare, och nästa stopp blev på cafe canel där vi tog oss en varsin mjukglass. sen blev det kaffe hos ivarsson o sen bar det iväg mot staden ihopp om en bil men icke..

 Har suttit hemma o surat mest hela kvällen, fast jag bytte surheten mot tårar då jag tittade på greys, men det är ju inge ovanligt att jag  grinar till det=)

Alldeles nyss kom dennis o flygarn in på ett besök, de hann dricka en öl o sjunga lite allsång innan de skulle fara vidare, o vad lämnade han hos mig då jo hans katt axel=) inte så populärt men vdet går ju=) han ligger just nu i mitt knä o myser han är ju såå fin=)

Snart blir det sängen för imorn ska jag kliva upp tidigt så man hinner göra lite nytta innan man börjar jobba kl 14.

Så natti natt på er!

Puss o kram


Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards