Z4mbizz

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Sofia - 3 maj 2009 23:08

Igår så for jag till Ånge för att få träffa min bror o hans tjej. Vi solade. Jag fick köra brorsans cross o fyfasen vad skoj det var=) Sen så for jag. bror, karro, millan, pappa o Lena med fiskebåten till hallsta o fiskade flera timmar. Vi fick två napp men brorsans napp var det äckligaste jag har sett, jag har aldrig sett en sån stor gädda i hela mitt liv, fast den var 1 meter o vägde 7 kilo, så det finns ju betydligt större as men den där räckte länge den. Usch. o Sen hade den full av blodiglar på sig.


Efter fisketuren så for vi hem till mamma o grillade en massa gotta.

Sen så kom Emma o hämtade upp mig o vi drog mot fränsta o till therese för att köra igång en ganska sen förfest men det gick ju det oxå=) vid 12 ungefär så landade vi med amazonen utanför bykrogen o där var det ju inte direkt så man var tvungen att trängas =) Jag frågade idag när jag var dit o beställde mat hur många det hade varit inlösta o det hade varit 25 pers=)

haha ja så jag slapp ju ha ont i fötterna imorse då jag vaknade iaf eftersom man inte tog ett endaste dans steg igår=),

igår så hade jag lovat karro o matte att jag skulle följa med till stan idag, sagt o gjort klev upp o pulade i mig en massa ipren o ställde mig i duschen. Det var ju ingen höjdare att vara i stan idag, man var ju segare än segast. Men jag köpte iaf en tröja och hör här ETT PAR SKOR Till=) Hahaha, Jaa sån är jag=) Crazy in shoes=)


Vi var hemma i skaplig tid, jag har väl mest suttit o slöat hela dagen. Fast nu till kvällen så hämtade therese upp mig så vi beställde mat på byis o for hem till tessa, o där var det nära att man slockna till så det var lika bra att åka hem=) Så nu blir det hopp o korgen=)


Här får ni två bilder,

Den överlyckliga tjejen som fick köra Cross=)haha

Och jag i båten.

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards