Z4mbizz

Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Sofia - 2 maj 2009 10:24

Ja nu var det ett tag sen igen.

i Torsdags så var det ju sista April, Dagen började med att jag o Malin for upp till Getberget för att titta på alla skotergalna grabbar som ville göra ett riktigt avslut på skoteråkningen för i år. Åh herregud det är ganska konstigt att den enda skadan som uppkom den dagen var en stukad tumme, jag o malin hade väntat oss att alla skulle ligga på intensiven innan dagen var klar=)

Efter getberget så for vi hem till varsitt håll o duschade sen så for vi o handlade allt som vi behövde till grillningen hos therese, Sen så blev vi där hela kvällen tills att skjutsen tog oss till forum, Det var ganska kul där faktiskt men musiken var ju ingen höjdare som vanligt. Är ju inte så mkt för raggar musik:D

 Men jag var väldigt nöjd o belåten efter allt som hände den kvällen/natten.


Igår fredag

Då låg man o myste o drog sig i sängen till kanske halv 12, Sen så ringde jag upp Malin med den borttappade rösten=) o vi bestämde oss för att gå till therese sagt o gjort, när vi kommer till therese så ligger tessa o maddis o solar o har det härligt så det var ju bara för en annan oxå att klä av sig lite kläder för att steka sig lite=) Vi blev kvar där ett bra tag men efter att vi hade käkat pizza så tog vi oss en raggar runda runt byn sen for jag hem o laddade upp batterierna innan jag återigen skulle hem till tessa o även den gången valde jag att hellre gå än att åka dit=) Det känns att man inte har varit ute o gått mycket den senaste veckan. Vi låg o tittade på lite tv o käkade onyttigt sen kom maddis dit o vi tog en till raggarsväng runt i byn med Amazonen=) sen blev det hemgång o sussning.


Idag då

Jo jag vaknade väl för en timme sen, började med att ringa hemöver Ånge för att fixa skjuts till Ånge o det ordnade sig så jag hoppade in i duschen o sitter här i soffan nu o har precis fikat. Ska väl styla till mig inför dagen alldeles strax o åka o träffa min älskade bror o hans söta flickvän=)

Det blir antagligen utgång på bykrogen ikväll, skippar nog mittis ikväll. För jag kommer ändå inte få med mig mina älskade vänner dit iaf=) Jag gillar mittis lite mer än dom:D


Vad skönt att denna helg blev så lång. visst det kändes som att det var söndag igår eftersom man var bakis o toktrött men desto gladare blir man idag då man vaknar  upp och det endast är lördag fortfarande=) Lovley!


Ne nu har jag ingen mer info att ge er så ha en kanon dag i det härliga vädret för det ska jag. Troligen kommer jag sitta ute på sjön i en fiskebåt o sola o fiska upp stora fula gädder idag!=) Vad ska ni hitta på?


Puss puss

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards