Z4mbizz

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Sofia - 11 maj 2009 23:08

Vad kul att man har fått lite kommentarer=) Blir så glad varje gång jag logga in här o någon/några har skrivit=)

Så nu är jag glad=)


Idag så började dagen med att knalla bort till sofie o kevin, fick mig lite kaffe, Kevin tog o rymde, trodde vi men han satt o fikade kex hos grannen, huua vad rädd man var där, Men han satt så nöjt där så=) Söt onge, Men sånna där gånger är jag glad att jag fortfarande är barnlös, för jag såg verkligen paniken i Sofies Ögon, Hualigen. Ja efter besöket där så var man ju ganska uppskärrad. For till jobbet o började jobba vilket kändes så härligt för som sagt det var ju ett tag sen, jag tog till och med på mig lite extra jobb under dagen bara för att jag bara ville jobba mer o mer.. Man känner verkligen att det lyser glädje i ögonen på en o det ser även dom gamla som man kommer till=)

Jag jobbade ju mellan 14-21.30, Hem o slet på mig nå andra byxor o mötte upp Malin för att ta en prommis, blev en ganska lagomt lång rask promenad o det var såå skönt. Nu sitter jag här hemma, har precis tryckt i mig själv rostade mackor o sen tryckte jag i ett P-piller i min kära katt som går runt o skriker o skriker. Jag döör om hon går runt o skriker hela natten inatt. Vi får väl se helt enkelt, Imorn är en viktig dag, ska till banken o försöka få låna lite pengar så jag kan köpa en skaplig bil, Hoppas jag får lånet bara, blir VERKLIGEN tokig att vara billös, folk får hämta o skjutsa mig hit o dit. Ne fy det får vara slut på det nu. Så håll en extra tumme nu. Ni får hålla många tummar för mig nu som ni märker, först det här med flytten o sen det här med bilköp=)


Just nu är det sex and the city som gäller sen blir det sängen!


Sov gott mina goa o glada=)



Av Sofia - 11 maj 2009 11:19

Bara för lite gratis reklam för min blogg på facebook resulterade att det blev rekord på besöks statistiken=) var lite roligt att kolla bara=)

Igår kväll/natt så var jag på hemliga uppdrag=) Det var inte helt dumt, kom hem vid 9 imorse, har inte gjort mycket mer än o fikat, satt i löshåret, måste känna på hur det är att ha det igen. Blev så sugen när man ser folk som har satt in det från både höger o vänster=) grupptryck kallas det;D

Idag ska jag äntligen få jobba lite, inte alla som säger så kanske om att få jobba men det gör verkligen jag för nu har det varit segt på jobb nu ett tag.

Jjag jobbar 14-21.30 sen får man se vad man hittar på=) Kanske ett till hemligt uppdrag kanske:) haha


Undra om man kanske ska gå ut o gå en sväng innan man ska till jobbet, men det är så tråkigt då det blåser hela tiden.


Vad ska ni göra idag då?


I nästa inlägg som jag ska skriva så ska jag ge er lite frågor=) måste bara klura ut lite fler frågor bara=)


På återseende!

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards