Z4mbizz

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Sofia - 6 maj 2009 17:10

Ja ni hör garanterat om jag kommer på gatorna här framöver=)haha jag har lånat brorsans o pappas jaktbil, En gammal diesel golf=) haha man tror att den ska sprängas varenda gång man startar den:D Yeah yeah jag kommer ju framåt och till dit jag vill komma iaf=)

Jag ska ju köpa bil nu, sitter o tittar på blocket för fullt, har hittat en hel del snyggisar men vi får väl se=)


Vad som är viktigast just nu är svaret på om jag får flytta eller inte, man blir ju tokig av att inte veta. Tänk om man hade fått vetat för då hade jag kunnat fördriva mina dagar med att rensa saker så man slipper ta med all skit till nästa boende. Men imorn ska jag åka till Ånge för att knalla på Åfa för att tjata lite. inte bara lite heller=)

  

Idag så for jag med tick tack golf bomben till Ånge en sväng o höll min stackars mamma sällskap som ligger hemma i ryggskott.=/


Och hallåå??... Vad är det för mystiskt väder ute?? Först sol, sen regn, sen sol o nu är heela himlen täckt av grå tråkiga moln o det blåser isbjörnar i luften, FÖRSVINN!


Kanske ska åka till Sofie o robin o visa upp pärlan till bil o tjata till mig en kaffe så här efter maten=) Fick ju med mig mat från mamma o inte vilken mat som helst, Mammas otroligt Gooda älgköttgrytaa..Mmmm säger jag bara=)

Mammor är ju näst intill bra på allt, fast man har svårt att erkänna det ibland;D


Vet ni vad som gäller ikväll??=) Joo klockan 21.00 så sitter man bänkad framför kanal 5 o greys Anatomi men inte med någon godis skål i knäet, nix nu får det vara nog på sånna dumheter., Någon fler som ska göra samma sak;D? Antagligen en hel hög=)


Hur går det för alla OTROLIGT dåliga bloggare, Är ju skittråkigt att gå igenom blogglistan numera. Skärpning nu!!

Hörs senare!


Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards