Z4mbizz

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Sofia - 10 maj 2009 15:05

Helgens bravader


I fredags så var jag till Ånge o hjälpte till lite hemma hos mamma med bland annat ved o en massa annat, sen tog jag med mig "Dina" hem, tänkte ju ha en myskväll hemma bara, men det blev att jag först for till Sofie, Robin o Kevin o skulle få mig lite kaffe men det hela slutade med att det serverades vin i mitt glas istället:D, surrade på som vanligt sen då jag kom hem så ringde både tessa o malin o fråga om jag skulle med ut på bykrogen, jag hade ju inte en aning att det var byis, men visst det var bara att hoppa i några halv schyssta kläder o åka till tessa.

 Det var helt okej på byis men jag hade nog oxå kunnat stannat hemma o kanske myst o bara tagit det lugnt. Men men,

Jag bjöd in min granne Dennis på nattmacka o lite surr men sen var det natten för mig.


Lördag, for återigen till Ånge för att fortsätta med den där hemska veden, men efter bara någon timme så kände jag att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst så jag tog Goffen hem igen o pysslade på lite, sen så for jag tessa o malin till Dahlberg o där satt han, Stoffe o simon o hade ätit grillat o drack lite alkohol bara. Efter mycke tjat så hämtade jag mitt vin o satt igång o drack jag med, o tydligen så var det jag som underhöll dom som var där, var väl bara jag som kom igång:) men det var trevligt=)

Men natten var ännu trevligare.


Vaknade upp o donade på lite sen ringde tessa, vi skulle ju åka till hennes häst sommar hage o fixa med hagen o sen gå med hästarna dit, så så fick det bli=) Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Hade gärna suttit hemma i soffan med det "rätta" sällskapet o bara mysa o titta på film. Det återstår väl o se=)


Ne nu ska jag fixa mig lite käk, får nog bli lasagne idag.


Vilka är ni som läser min blogg=) Skriv en kommentar med namnet erat o en liten extra rad med några ord=) Skulle sitta fint=)


Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards