Z4mbizz

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Sofia - 15 maj 2009 11:35

haha ja hur länge satt jag uppe inatt då, jo till halv 3???!=) det hade börjat blivit ljust ute då jag skulle slå igen ögonen, skärpning nu, ska jag spela så måste jag spela på dagen eller nåt=) men som jag säger tiden bara försvinner. Då man tror att det har gått en kvart så visar det sig att det har gått 2 timmar istället=)

Skönt Ellinor att jag inte är ensam om det här "barnsliga" intresset;) Klart du ska komma o äta kaka på mallhas balle=) ta med dig sötungen oxå=)


O till den här som kommenterade om Jobb, jag vill veta exakt allt=) och speciellt till vilken ort du har flyttat för dit flyttar nog jag med=)


Imorse så fick jag veta att jag ska jobba både imorn o på söndag så nu behöver jag inte ens fundera om det blir lugnt i helgen eller inte=)


Nu ska jag åka till Sofie "The pregnant woman" och hjälpa henne att bära in lite utemöbler på altanen deran=) Är man gravid så är både rygg, fötter o allt därefter inte riktigt som det ska så det är då man blir inkallad som hjälp=) Ska Tjusas på Kevin oxå=)

Hittade lite gamla bilder som jag tänkte dela med mig av men det får bli senare för nu är det brådis=)


Hörs då,Puss  o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards