Z4mbizz

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Sofia - 7 maj 2009 21:44

Idag så for jag återigen till Ånge för att framför allt åka till Åfa, men där gick det väl inge vidare, det är ju som sagt en massa kö på alla lägenheter här runt omkring o speciellt dom på bottenplan då gamlingarna har svårt att gå i trappor. Och det förstår jag ju såklart, men bara för att man inte är 75 plus så kanske man har behov av lägenhet på bottenplan av andra skäl, Men men det är bara att lyda order=) Det är ju bara att hoppas att dom som står på kö tackar nej så jag får ta den. Det är bara att vänta och se. Vad har man mer gjort i Ånge då, Jo det vanliga var med mamma o handla, donade på lite hemma hos henne, ställde ut grovsopor "då vi trodde dom skulle ta dom imorn" men det visade sig att de hade farit förbi bara en halvtimme innan vi la ut grejorna=) men mamma ringde o flörtade lite så dom skulle nog åka dit imorn bitti o ta hennes skräp ändå:P

Fick i mig lite av mamsens korvstroganoff o sen tog jag med mig våran vovve "Dina" hem, vi ska ha skönhetskväll ikväll, hon ska badas, fönas o klippas o även klorna ska få sig en omgång. Synd bara att det är sånt skitväder, en vit hund i regn o gegg väder är ingen bra kombination;)


I helgen då


¤jag tessa o malin ska troligen vara i tessans föräldrars stuga o mysa på en sväng

¤ Samma gäng ska åka på cruising i stan på lördag, vi ska glida runt hela dagen med Amazonen:)

¤ dricka lite vin kanske o äta lite gott

¤kanske kapa ved hemma hos mamsen

¤ Fiska med bror o papsen kanske? Men helst ingen fler äckelstorjäklagammgädda tack:D


Tack för mig

nu ska jag ut o promenixa med Dina innan det blir badning



Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards