Z4mbizz

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Sofia - 14 maj 2009 23:33

Som jessica skrev i kommentaren, -Efter regn kommer solsken, och det gjorde det idag, På himlen iaf.=)

Idag har det bara varit en dag som jag har umgåtts med nära o kära. Började efter en sovmorgon att besöka Sofie o min goskit Kevin, satt o drack säkert 4 koppar kaffe o pratade om allt mellan himmel o jord o tjusade på kevin oxå såklart, som rymde återigen iväg till grannarna o satt o ville tigga åt sig lite blodpudding:D haha, Efter besöket där så fick jag ett meddelande av Elin att det var kaffe o kaka på mallhas balkong, så det var bara att pallra sig dit, fast det blev inge kaffe då mitt kaffedarr hade tagit över hela min kropp, men då satt vi där o pratade om allt mellan himmel o jord. Sen då klockan närmade sig halv 7 på kvällen så började solen svika oss på fruppets balle o våra magar var ganska hungriga så då knallade vi hemöver till mitt hem o min soliga balkong, vi åt spaghetti o köttfärssås o hade återigen en massa surr att prata om=)

Sen så for Elin hem o vi gick och mötte upp tessa och gick återigen hem till mig för att titta på eurovision, herregud vad otroligt dåliga bidrag  det var med, skandal helt enkelt, så sverige har nog en ganska stor chans iaf att kamma hem vinsten.

Imorn har jag o malin bokat att vi ska äta middag ilag igen=) mycket roligare att äta då man har sällskap sen efter det ska jag dra till Ånge för att kolla på millan då hon dansar.

Än så länge så verkar det bli en lugn helg, verkar som att man ska spendera lördagen hemma hos mamma för att fixa med veden, Jihoo vad skoj men vad gör man inte för sin älskade mamma!


Nu ska jag göra mig klar för natten o lägga mig i sängen för att spela lite sims, inatt låg jag o spelade till kl 3 o sen dog datorn så nu lär väl mitt "liv i sims världen" vara helt försvunnit så man får börja om på nytt=) haha


Idag har jag som sagt haft en väldigt bra dag! Det blir så när man har vänner omkring sig.


Ni får väl sova så gott då medans jag loggar in mig i låtsas världen där allt är perfekt o är som man önskat=) Sims I love it. haha


Godnight!! 

Av Sofia - 14 maj 2009 11:37

Idag ska jag försöka få kraft o ork till att ta mig an mitt hem, tänkte börja med att rensa ur lite skåp, som tex städskåp, garderober, skrubben. Tänkte ta tag i det ifall det blir att jag får flytta, för då slipper man det problemet då. För om jag får som jag vill så flyttar jag innan månadskiftet.


Jag vill tacka för alla fina kommentarer från förra inlägget, Herregud vad jag skrev, men det var så otroligt skönt att bara få ur sig allt som sticker en i hjärtat. Man blir ju inte av med smärtan helt, men just då för tillfället så blir man som en helt ny människa.

Man kan ju inte rå för sina känslor, sen att man kanske måste kontrollera sina känslor för ibland så är man inte ensam om att tycka om någon/något. Det som kanske är det dumma med mig är att jag oftast är den som backar först, för jag vill gärna undvika jobbiga möten, disskutioner.

Ja ja det är tur man inte vet vad morgondagen har att erbjuda.


Till helgen tror jag att det blir lugna gatan, imorn "fredag"  då ska jag till Ånge och titta på min otroligt duktiga lillasyster då hon ska dansa på vårshowen. Hon är väl med i alla nummer förrutom 2, Då jag ser henne dansa där på scenen så får jag så blandade känslor, bland annat att jag blir såå arg att jag valde bort det bästa jag visste "dansen" för killen som nu är mitt omtalade och ej så populära ex.

Jag var riktigt duktig på att dansa. Men jag dansar ju självklart fortfarande idag, men det blir här hemma i lägenheten då ingen annan ser. Jaja nog om det, vad som mer händer imorn fredag har jag inte en aning om, kanske att jag får jobba kan man ju önska?! men det lär väl inte hända.

På lördag så är det väl bykrogen, Jag ska inte säga att jag inte ska ut för då kanske jag ljuger, men plånkan säger ju som vanligt ifrån.


Innan jag ska sätta igång med städningen så ska jag fortsätta titta på lite utlandsresor o söka lite jobb.


Puss o kram 

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards