Z4mbizz

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Sofia - 21 maj 2009 21:29

Då man ligger i den skönaste sömnen så plingar det på dörren, inte bara en gång heller, utan Plingplinpling ggr hundra, jag tittade på klockan o den visade 01.30 Whaattt?, Jag trodde det var dennis på en gång så jag virade mitt täcke runt min trötta kropp o knallade till dörren o tittade i kikhålet, Det var väl ingen dennis där, Utan det står 3 stycken killar där varav en var Linus backlund, Aldrig tänkte jag för mig själv, va fasen vill dom här herrarna mig mitt i natten. Sen kom jag på, han glömde ju kvar en mössa hos mig i vintras då jag hade efterfest. Men det sket jag i, La mig i sängen o försökte somna om men ilskan tog över så jag skrev ett sms till Linus "Tack för väckningen, Ingår Sömntabletter?, Tur att man ska upp och jobba snart". Var så elak, men så är man ju då man blir väckt på sånt där vis, speciellt om man ska jobba. Men tror ni inte på fan att anledningen till att han skulle plinga på hos mig var för att hämta den där mössan, Men hallå? har han inte hämtat den sen i vintras så kan han nog lugna sig en halv dag till o plingat på idag på normal tid men icke=) haha ja herregud=)


Nog om det,

Idag har man haft huvudvärk exakt hela dagen, det är ju det här förbannade lågtrycket som ligger i luften. Jag sa det till en tant idag som är runt 90 bast hon höll på att skratta ihjäl sig för hon hade aldrig hört att en 22 åring kunde ha huvudvärk. =)Hahaa nehe varför skulle det vara omöjligt?!=)Det är väl bara dom gamla som ska må dåligt o ha "huvudvärk"??=)haha


Imorn har jag en härlig jobb tur mellan 16.30-21.30, skönt ibland det med=)


Nu ska jag återgå till Blocket o söka en bil jäkel.


Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards