Z4mbizz

Alla inlägg under mars 2009

Av Sofia - 6 mars 2009 23:58

det är bara förnamnet det=)

På en vecka så har jag nu hunnit avverkat 3 hårfärger. från början var jag ju brunhårig, sen blonderade madde upp det 3 ggr=) Inte bra för håret I know=) men jag blev väl inte helt nöjd så idag så tog jag tillfället att köpa riktig röd färg nu ska jag sitta 10 minuter till sen så ska man duscha ur det o hoppas på ett fint resultat vilket jag tror=)

Ja stackars mitt hår=) jag har lovat att håret ska få inpackning ikväll igen:D


Ja annars då jo jag är väl i Ånge, som alla andra helger som det känns. Har tagit det lilla lugna, hjälpt min mor o kastat 10 sopsäckar med kläder o skor=) inte lite heller, sen hjälpt hon att hämta ved, sen har jag umgåtts med pappa litegranna oxå. har avverkat två fika på konsum på två dagar men eftersom min diet inte tillåter smaskiga bakelser så har jag glatt fått varit nöjd med en kaffe kopp medans pappa o de andra har smaskat i sig olika gooda bakelser=)

Imorn så skulle jag egentligen med till bydalen men det skulle inte bli så fint väder så jag stannar nog hemma, så imorn tänkte jag försöka hitta lite tid åt att umgås med emma o sen får man se om madde får som hon vill, dvs att få med mig på mittis=) haha ja du får till att tjata lite då=) förra söndagen efter en kväll på mittis bestod bara av ångest attacker så jag vet inte om jag vill utsätta mig själv för en till hemsk söndag =)

Sen så säger ju plånkan min strängt ifrån att ens göra ett skit denna månad så det visar sig väl=)


Ne nu ska jag se om denna hårfärg är något att behålla men med tanke på så många färgningar förra vecka så MÅSTE det bli fint=)


Ni ska få se 3 kort på 3 färger inom kort när detta är klart=) Promise=)haha


Puss o kram o sov så gott!

Av Sofia - 5 mars 2009 00:03

o tänkte snart till o sova, imorn ska jag först ut o gå o medans jag gör det så ska jag knalla in på jobbet o skriva lönerapporten så den blir inlämnad så man får något på kontot nästa månad=), sen skulle jag gå lite ärenden åt min kära mor o sen hem o duscha o packa för att sen åka till "gissa vart" jo Ånge, vad brydd ni blev nu va=)? Kan inte förklara varför jag hela tiden drar mig dit, känns skönast o så slipper man tänka på allt som händer runt omkring mig. Sen så kan ju jag o mamma köra våran Gi diet tillsammans under helgen, Hon lagar o jag smakar=) haha fast ärligt talat tror jag hon är sämre på att hålla sig till dieten än jag för hon hade faktiskt fuskat o tagit en muffins till kaffet, fy skäms. nej usch då skulle jag ha dåligt samvete iaf, fast ioförsig jag tog ju mitt glas vin igår oxå så att=)

Ska nog mest ligga o titta ut någon utlandsresa under helgen o verkligen försöka ta tag i saken så resan verkligen blir av, det är precis vad jag behöver, ny luft o nya människor och även lite värme=)

nu har mina kissar fått något damp anfall här tror ja=) så vitt jag vet så ska man väl inte leka då det är natten. det har iaf jag lärt mig=) eller ja det beror ju helt på vad det är för lekar men ja ni fattar:P



jag tar o lägger upp lite olika bilder

1. Jag o sandra i vemdalen skiweek 09

2. Maddie o kattie i vemdalen skiweek 09

3. All my lovley friends

4. Jag på farlig is, min bror utrustade mig så jag skulle överleva dagen=)

5. Jag o Karro ligger o myser o pratar i solen medans de andra pimplar



Puss o Godnatt!

Av Sofia - 4 mars 2009 18:40

Jag tänkte ge er ett smakprov på mitt hår som fortfarande är under renovering till det bättre blonda=) o vägen till det perfekta resultatet verkar vara långt så istället för att jag ska ut o visa mig på byn så får ni glo här hur länge ni bara vill, det är som sagt långt ifrån klart=)


Nu ska jag sätta igång med mina dagliga situps mm, o ut o göra mitt andra pass med gå träningen.

Idag har man ätit en omelett till middag, inte alla dagar man har gjort det förut heller, men det var faktiskt gott=) och ett plus i kanten var att jag får äta creme fraiche så det fick bli det till med lite vitlökssalt krydda på=)

 Annars har jag väl levt på Ägg o en massa frukt o lite annat. Mitt sötsug har jag iaf kontroll på nu så det är ju skönt det. =)


På tal om inget som jag har surrat om här, jag längtar till jag får träffa min storasyster o se den fina magen=) Tänk att jag ska bli moster=) Åhhh längtar som en tok, Jag har skickat en present till henne nu men jag kan inte avslöja vad det är förrän hon har fått det för jag skulle tro att hon läser min blogg som alla andra=)


Ne det var väl situps o gåträning jag skulle ägna mig åt, inte sitta här o slappa. Hårda bud i mitt nya hårda liv=)


Puss o kram

...

Av Sofia - 4 mars 2009 11:48

Som svar igen till den okända=) Okej vart bor du då?=) du kan ju säga vem du är för jag publicerar inte den kommentaren isåfall=)


Ja nu är det en ny dag för miss Blondie Fia=) haha, ja det ska nog troligen bli rött innan dagen är slut=), Så madde pallra dig hit nu=)


Jag har iaf hunni varit ute o gått idag iaf o nu ska jag äta mig en väldigt sen frukost, bestående av två ägg o lite fil. Så otroligt tråkig frukost det är på denna diet men men det blir väl fina resultat när man ska hoppa i bikinin till sommarn kanske=)


Jag funderar på om jag ska åka till Ånge senare idag, kanske jag o mamma kan äta Gi middag ilag istället=) Men det återstår o se om hur det blir=)

Ne nu ska jag göra mig lite situps o rumpövningar innan jag belönar mig med frukosten=)


Puss o kram, Vi höres senare! 



Av Sofia - 4 mars 2009 00:29

haha ja herregud idag har jag umgåtts med madde och vi ville hitta på nå skoj så då kom vi på den impulsiva ideen att färga mitt hår BLONDT=) Haha ja efter 2 kurer av starkaste blonderingen så är jag fortfarande både gul o orange i skallen=) haha, så imorn återstår det om jag ska köpa mig en till blonderingskur eller om jag ska lägga i brunt eller varför inte lägga i rött nu när jag ändå har blekt det så innihelsike=) haha ja blondin kommer jag inte vara långvarig som iaf=) haha men som madde sa nu har du ju iaf provat så nu behöver du ju inte gå runt och undra hur jag skulle se ut i blond=)

Ja o under tiden med all färgning så var jag barnvakt åt sööta o gooa Kevin oxå=) fullt ös hela tiden=) det är en pojk som ligger mig väldigt varmt om hjärtat=)haha jag fråga om han tyckte om mig, - Ja svara han, sen fråga jag om han var kär i mig. - Jaa svara han=) haha jag sa det till madde att det kanske blir jag o kevin om typ 20 år:D haha nee du. det var ett skämt=)

 Vi tog oss ett glas vin oxå inte så dumt, o jag får faktiskt dricka lite vin under min stränga diet=)

Jag tog fram en liten skål med chips åt Kevin o sen efter en lång stund så kommer jag på mig själv att jag hade tagit chips ur skålen utan att tänka på det=)haha ja denna diet blir nog rolig att följa=)


Imorn tyckte mamma att jag skulle komma till Ånge, =) haha hon saknar mig redan verkar det som fast att jag var där heela helgen o kom hem igår=)

Men det beror helt på hur jag ska göra med håret, som det ser ut nu så rör jag mig inte ur fläcken=)


Ne nu ska jag o kissarna sussa. Är ju en dag imorn med.


Puss o kram

Av Sofia - 3 mars 2009 13:31

Men nu måste du nog ta o berätta vem du är =) har du väntat så många år så kanske det är dags berätta nu?=)


Det var väl det enda som jag hade att säga just nu, nu ska jag o madde sno en bil o åka jorden runt=) Tjohej

Av Sofia - 2 mars 2009 20:00

83 roliga frågor 1. Vilken svordom använder du mest?
Fan, helvete och det manliga könet=)
2. Äger du en iPod?
Nej, en mp3 är vad jag äger
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
kl 06.00 eller 10.30, beroende på vilka tider jag jobbar, på helgerna ställer jag klockan på typ 11 för att inte missa hela dagen=)
4. Hur många resväskor äger du?
ja du, En rullväska, sen så är jag ganska duktig på att packa i konsum kassar=)
5. Använder du flip-floppar?
Japp på sommaren
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica eller konsum men helst ica.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag är en liten linslus så visst vill man vara med på bild lite då och då
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Beck igår.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Det beror på vad jag känner, jag har många gooa vänner och har många gooa vänner som har barn och jag älskar ju barn så känner jag för att vara barnslig så blir det en dag med typ kevin eller felicia=), annars är mina vänner utan barn väldigt populära=)
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mycket, skulle jag vinna en stor vinst på 20 miljoner så skulle jag köpa en fjällstuga, sommarstuga, en riktig bil och ett hus som är ett renoverings object som jag kan bygga upp till mitt egna personliga hus sen skulle jag självklart resa en massa och jobba mycket mycket mindre=)
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ojaa, speciellt nu när jag inte har tagit mig i kragen o varit ute o gått idag då jag har ´börjat med Gi idag.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Haha ne jag o jonblund är ganska bra vänner=), men om jag säger att vin gör mig ganska trött=)13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Har inte en aning, det är väl något blandat.
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Finns såå många=)
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ojaa, men en hemlighet är väl en hemlighet eller hur?
16. När var senast någon stötte på dig?
jaa i helgen skulle man kunna säga
17. Vad åt du till middag senast?
Ja det blev kött o sallad
18. Använder du huvtröjor?
Jaa väldigt väldigt ofta, älskar att klä mig bekvämt speciellt om jag bara är hemma eller jobbar.
19. Kan du vissla?
Ja det kan jag så lite talang har man allt=)
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Jobbet
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Ja eftersom jag är höjdrädd så är ju absolut inte frittfall något att få med mig på, men berg och dalbanan är jätte hemsk första gången men sen kan jag åka hela dagen men vägen upp är alltid hemsk sen är det ju bara att hänga med=), men jag älskar snurr karuseller=)
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Säkert. Be my guest. Thank you for making me center of attraction :)
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0691
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja klart man gjorde, men jag kommer inte på någon speciell nu=)
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
haha om man tänker häromkring är det verkligen inte stort, men i sundsvall finns det ju ställen som är mer än 10 gånger större=)
26. Hur många syskon har du?
3, En lillasyster, en storebror och en storasyster
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Det beror helt på, känner jag mig trygg så är det ingen fara=)
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Dirty dancing helt klart
29. Äger du några popband t-shirts?
haha ne=) två takida tröjor men dom är ju långt ifrån ett popband=)
30. När flög du senast?
2005 med kicki till turkiet
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
det står 4 barstolar kring mitt barbord
32. Läser du för skojs skull?
Ja om skvallerblasker räknas=) läser böcker väldigt sällan tyvärr
33. Pratar du några andra språk?
Engelska lite tyska

34. Diskar du din egen disk?
Ja klart jag gör vem skulle annars göra det=)
35. Har du gråtit offentligt?
Ojaa senast var väl på krogen i helgen. duktig på att fyllegrina.  36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja man lär väl sig något nytt varenda dag sägs det väl=)?
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Japp jag har länge funderat på en 4:e tatuering men jag avslöjar inte vart och vad. 39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja kanske=)
40. Kan du kasta macka?
Det är ju inget jag tränar på varenda sommar men visst har man försökt o lyckats någongång
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nepp
42. Vad har du med dig in på bion?
Godis o dricka
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Det måste nog ha varit mina lärare på uskutbildningen, dom var så goa och snälla
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej
45. Vad har du för väder?
Snöigt o grått, fast nu är det kväll så nu är det ju såklart svart,
46. Har du en blogg?
Lite mysko fråga eftersom jag just i detta nuet så skriver jag i min blogg;)
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
på gymnasiet hade jag nog inget favorit ämne för jag var såå skolless men på högstadiet var det nog språk.
48. Gillar du att flyga?
Både älskar o hatar,=) jag hatar att lyfta o landa och jag reser mig aldrig ur sätet under resans gång=) så jag vet inte, men det är kul att se länderna uppifrån =)
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor
50. När sov du senast på golvet?
Det minns jag inte för jag är nog hellre vaken en hel natt än o sova på ett golv så lättvaggad är jag inte
51. Vilken är din favorit drink?
Finns såå många goda=) jag dricker sällan drinkar på krogen för jag är lite snål så oftast blir det en öl eller en cider=)
52. Gillar du din boende-situation?
Ja jag har fått till det väldigt fint men jag kommer aldrig trivas till fullo i en lägenhet, jag ska verkligen bo i hus där jag har en stor gård utanför så man kan pyssla på med allt från blommor till snöskottning:D haha
53. Vilken är din mammas hemstad?
Falkenberg
54. Din pappas hemstad?Helgum
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
7-8 sover jag mindre än 6 timmar så är jag absolut ingen människa o humöret är inte att leka med.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
det är så olika, ibland gör jag inget annat än o jobbar, och andra dagar sitter jag bara o väntar på att tiden ska rinna iväg=)
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Jag pratade nog aldrig under lektionerna. det var mina kompisar=) eller visst pratade man ibland men det var nog aldrig jag som startade det=)
58. Vilken är din favoritfrukt?
Päron och äpple och persika
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja nu gör jag det pga min Gi diet, usch det är kämpigt=) jag är ju en gottegris utav dess like=)
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23 den 25 januari nästa år
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jo faktiskt, har aldrig haft problem med stavning så när någon frågar mig om tex slippa stavas med ett eller två p så blir jag ju bara brydd=) det blir ju ett helt annat ord med ett p=)
62. Tror du på liv på andra planeter?har inte en aning, inget jag sitter o funderar på dagligen direkt
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Där jag säger inte ett pip
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
En man skulle jag tro
65. Vad var det senaste du åt?
En apelsin
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
det är så olika men jag är lite av en pojkflicka faktiskt.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag tror det var pappa som valde för mamma har alltid velat haft en flicka som ska heta josefin men hon har aldrig fått som hon har velat så det fick bli Sofia.
68. Gillar du senap?
Nej hualigen
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Förhelvete Fia ryck upp dig nu, eller nåt sånt=)
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
No way. min pappa gjorde det o jag har aldrig grinat så mycket och jag har aldrig varit så rädd att jag inte längre skulle ha en pappa i livet så icke=)
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?Hmm, svår fråga ni kan gärna få svara på det
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej
73. Tycker du om att krama folk?
En varm kram av någon man tycker om är väl det bästa som finns
74. Skulle du säga att du är trendig?
Ja ganska så, försöker hänga med någorlunda iaf=)
75. Äger du en digitalkamera?Haha nej men jag har gjort många gånger men dom har blivit stulna varenda gång tyvärr så jag håller mig till kameran på mobilen än så länge.
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
haha jag blev kallad Roddan "Rod stewart" då jag hade klippt mig=)
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Ne det kan jag inte påstå,  beror väl på vad det handlar om.
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Pojken som kallades det
79. Tycker du att du är attraktiv?
Ibland är spegelbilden jätte fin andra dagar är det så man bara vill kräkas=)
80. Vad är du allergisk mot?
Ingenting. Peppar peppar ta i träd, alla mina syskon är allergisk mot både djur o mycket annat o jag vägrar bli allergisk mot det som är det bästa som finns "Djur" No way!
 81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej det får jag inte,
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ja säg det, vet inte vad mamma o pappa hade tänkt sig
83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Sandra, Anny, Jenny, Elin, Ja och alla andra som är sugen på att svara på dom=)

Av Sofia - 2 mars 2009 13:25

1. Hur gammal är du om fem år?

Oj 27 år nu springer verkligen tiden

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Min goa mamma o lillasyster

3. Hur lång är du?

162, cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Beck igår.

5. Vem ringde du senast?

Tessa

6. Vem ringde dig senast?

Tessa=)

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Hehe ja det är samma här. har varit riktigt seg idag=) men så är det, jadå det är lugnt de=) har du för dig nudå?=)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

det är olika, det är kul att få fina sms som man kan spara i evigheter, jag har väldigt svårt för att ringa men svara är inga problem=)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

var gift men är skild

10. När såg du senast din mamma?

För typ 2 minuter sen=)

11. Vilken ögonfärg har du?

mellerade, skiftar mellan grå/grön och blå. ibland är dom nästan svart=)

12. När vaknade du i dag?

tog och lång sov till kl 11. Lovley

13. Vilken är din favoritjulsång?

Julen är här?,  Sen så sjöng ju sonja, shirely och sanna många bra låtar

14. Vilken är din favoritplats?

Haha birsta city=), på en solstol i utlandet, eller vid vattnet

15. Vilken plats föredrar du minst?

typ biltema=), där det är kallt då jag är en väldigt frusen människa

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Förhoppningsvis varken i Ånge eller fränsta utan att jag har tagit mitt pick o pack för flera år sedan o är bosatt i ett hus som jag har byggt upp från mina egna drömmar o fantasier som "Måste" ligga vid vattnet och det "måste" finnas tillräckligt utrymme för att kunna ha hästar, hundar o massa annat på fyra ben, jag kommer alltså aldrig bosätta mig i ett radhus utan det ska vara ute på vischan och havet ska helst inte vara så långt borta, så kanske nere på västkusten?

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

mörker, skog, läskiga människor, häromdagen fick jag tillbaka en känsla som är väldigt obehaglig som jag fick gå igenom då jag  var väldigt liten, huaa man skakar, man vågar knappt visa sig ute, inge kul

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

det var nog när jag o sandra delade på min gamla 120 säng hemma hos mamma då vi hade varit på mittis.

19. Hur stor är din säng?

Hemma hos mig är den 140 cm bred, räcker bra nog åt mig o kissarna men sen blir det väl en 180, men det är skönt om man är två då man sover lite trångt, istället för att man ligger på varsinn ände av sängen 10 mil ifrån varann, hua nä då fryser man ju=)

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Jag kör med en bärbar såklart. tycker inte jag har någon plats för ett stort databord o en klump till dator, jag tycker det förstör inredningen oxå.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

det är olika, ibland helt näck. ibland med trosor o ibland med trosor o tshirt.

22. Hur många kuddar har du i sängen?

det är 4 och en halv=) haha jag har två normala o en mindre kudde som jag har sovit på sen jag var jäättte liten, jag kan bara inte slita mig ifrån den, töntigt jag vet=) men den gör så det blir perfekt höjd åt huvudet;)

23. Hur många ställen har du bott i?

Jag har bott på 8 ställen. Jag har bott själv på 4 ställen, I en 1a, i två tvåor och i ett mindre hus i Gissjö.  haha ja jag gillar att flytta då jag kan få göra om =) älskar att inreda

24. Vilka städer har du bott i?

Städer o städer men i Ånge i 18 år, Fränsta i 4 år och i Vilhelmina i drygt en månad=) skulle egentligen ha bott där i 3 år under min gymnasietid men det blev inte riktigt så:D

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Jag fullkomligt ÄLSKAR SKOR, jag kommer aldrig säga att jag har för många skor. 

26. Är du social?

ja det är jag, men jag är oxå väldigt beroende av ensamhet ibland,

27. Vilken är din favoritglass?

Magnum classic

28. Vilken är din favoritefterrätt?

choklad kladdkaka med grädde Mmm=)

29. Tycker du om kinamat?

Nja eller jo visst är det gott men jag har svårt för stark mat

30. Tycker du om kaffe?

Japp. en arbets skada:D, men jag dricker aldrig då jag är hemma ensam.

31. Vad dricker du till frukost?

det kan vara Juice eller oboy  men nu när min Gi tid är inne så blir det inget av dom

32. Sover du på någon särskild sida?

Haha jag ligger på rygg som en annan döing=) fast ibland på sidan o magen men oftast på rygg=)

33. Kan du spela poker?

Jajamensan=) och jag har faktiskt tagit vinst en hel del ggr=)

34. Tycker du om att mysa/kela?

Ja klart man gör, det är ju en mänsklig del av livet, det är något vi alla behöver

35. Är du en beroendemänniska?

Japp, och jag har dålig kämparglöd, jag måste alltid ha någon bakom mig för att jag ska klara av att bekämpa ett beroende.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Känner o känner, genom en bekant kan man säga

37. Vill du ha barn?

Ojaaa det är min högsta dröm faktiskt, Jag älskar verkligen barn.

38. Kan du några andra språk än svenska?

Skulle väl vara Engelska, o några få ord på Tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

jo det har jag, då jag ramlade av en häst o det var misstanke på att rygg o nacke hade tagit skador, vilket det har gjort nu många år senare.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet helt klart,men det är aldrig fel o sitta vid en poolkant o doppa fötterna heller=)

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder och inredning

42. Äger du dyrbara smycken?

Haha ne det är dåligt med det=)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

lipstick jungle, desperate housewifes och sex and the city mm

44. Kan du rulla med tungan?

haha ne jag tror inte det

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Oj vad svårt att bara nämna en människa, mina vänner o familj är ju rolig på olika vis=)

46. Sover du med gosedjur?

haha ne verkligen inte, kan väl säga att jag sover med snuttekudde då;)

47. Vad har du för ringsignal?

Velvets melodifestival låt- the queen

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

japp lite olika, klänningar o tröjor

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

det ska nog vara den röda krukan med växten i som jag köpte åt mamma på alla hjärtans dag som står här på vardagsrumsbordet

50. Flirtar du mycket?

ja jo visst kan man det där med att flörta.=)

51. Kan du byta olja på bilen?

haha nu kommer en till bilfråga anny:D ja jo det kan jag nog om jag får lite beskrivning bara=)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej tack och lov inte än

53. Vilken var den senaste boken du läste?

ja gud kan den heta "Jag har inte en aning" då jag aldrig läser böcker=)

54. Läser du dagstidningen?

nja väldigt sällan, det ska vara på lördagar då man tittar på nyfödda barn=)

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

nix

56. Dansar du i bilen?

haha hur ska det gå till=) digga med huvudet kanske=) Men sjunga gör jag alltid i bilen=)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Rix fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

min vikt och omkretsen runt min mage pga av Gi metoden

59. När var du i kyrkan senast?

Förra året då min låtsas farfar begravdes


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Peter min matte lärare

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Kanske en helg, minns inte.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Det är något jag håller inom mig själv och som ligger mig varmt om hjärtat.



Så där ja=)

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards