Z4mbizz

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Sofia - 15 mars 2009 22:15

att jobba ikväll. Är helt färdig, Sitter nu hemma i soffan o tittar tillsammans med tessa på en massa kryssningar=) Kan bli jäkligt skoj=)


Imorn hoppas jag verkligen att jag är ledig för nu vill jag sova ut efter den här jobb helgen, skulle vara trevligt att få sova ut imorn utan att slippa  fulla folk som ringer o väcker en på nätterna och att inte jobbet ringer 6.55 o vill ha dit mig till 7.00=) Ne jag orkar inte imorn helt enkelt=)


imorn tänkte jag nog fara till Ånge mot eftermiddagen, jag har ju lovat min kära far att städa ur bilen eftersom jag lånar den av honom nu när han är i turket så jag måste väl=)


Kanske ska försöka umgås lite med Emma o kanske Lise=) Skulle sitta fin fint det..


Ne gud jag orkar inte skriva mer. var inte så intressant det här inlägget kanske men sak samma nu är det gjort iaf=)


Puss o godnatt!

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards