Z4mbizz

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Sofia - 12 mars 2009 23:52

ja som svar på mina kommentarer=)

Kicki: Haha jag har kanske inte ätit så mkt bolognese för det sparar jag till utlandets veckor=) Men dessvärre en massa jävla korv och massa gooda såser med en massa grädde=) O just ja, jag som vägrar dela med mig på mina chips o dipp utan ska vräka i mig allt själv o må pyton sen=) Thats me=)


Nina: Jag skrev ju svar i en kommentar på din blogg om jag inte minns helt fel=), Jag har aldrig varit på en dejt om jag ska vara ärlig så du gjorde mig  skaapligt nervös=)  Berätta vem är han o hur är han o hur ser han ut:D tell mee=)


Idag så har jag varit barnvakt åt Liten Kevin, vi har åkt snowracer runt hela byn sen så var vi ner vid kyrkan o hittade oss en passande backe o åkte ner där ett X antal ggr=) sen gick vi hem till mig o åt lite mellis o kevin la sig i min säng i hopp om att försöka få han o sova lite middag men icke, Jag slog på filmen Tzatsiki o då kunde ju inte hans små vackra ögon slås igen såklart så han var ju jätte trött sen=), Lite senare kom Emma, Lise och lilla Felicia på besök så vi for upp o åt på bykrogen, Men Kevin ville inte ha någon mat, Felicia gjorde inget annat än o stoppa kakor i sitt dricksglas=), Sofie droppade in o fick äta Kall mat=), Och jag syndade med en otroligt god Hamburger tallrik=) men magen mådde som han mådde sen oxå, men det var det värt, blir man bjuden så blir man=) Sen efter det så tog jag o emma o hämtade upp mina katter o for mot Ånge, Sen har jag o emma umgåtts lite tills kvällskvisten kom o jag for hem till mamma, vi har surrat lite o kikat på tv o nu ligger jag återigen i mitt gamla sovrum hemma hos mamma=) Jaa ngt är ju fel eftersom jag Alltid är hos mamma nu på helgerna. Men det är ganska mysigt oxå=), Imorn ska man börja jobba sin helg men jag får en mjukstart eftersom jag börjar inte förrän kl 14=) Sen är det jobb hela helgen som väntar.

Eftersom min kära far o hans Lena ska åka till Alanya nu på Lördag så fick jag äran att få låna hans bil i veckan så det kommer kännas underbart=)


Ne undra om man ska ta o slå igen ögan nu=)


Puss o kram och Godnatt!

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards