Z4mbizz

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Sofia - 31 mars 2009 12:25

Åh så efterlängtat det har varit att ha en riktig frisyr=) men nu har jag äntligen det o Erika gör alltid så jag blir supernöjd=)


Det blev lite röd/orange precis som jag ville o mörkbrunt resten, först tänkte jag ju spara på längden så jag även kan ha det uppsatt men när jag satt där så tänkte jag varför ska jag gå till en frisör o klippa mig så jag kan ha det uppsatt i snodd?? Nee så då blev det återigen kort i nacken o det ångrar jag inte=) Jag hade rätt det var många döda partier i mitt hår men nu är det mesta bortkapat=)


Ne nu ska jag slänga i mig lite mat o knalla iväg på jobbet, Nu lär ju alla gamlingar återigen fråga vem jag är då de inte känner igen mig i alla mina nya frisyrer:D haha


Puss o kram

Av Sofia - 31 mars 2009 08:41

japp om precis en timme så sitter jag hos erika o ska äntligen få göra något åt mitt råttbo till hår.=)

Efter det så hoppas jag att jag hinner hem o äta lite innan jag ska iväg o jobba kvällen.

Nu är det bara två dagar kvar till systeryster kommer o det lilla pyret i magen=)

Ni ska få en före o efterbild.

Hinner inte skriva mer nu men jag återkommer med en efterbild senare idag=)

Här kommer förebilden

Puss o Kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards