Z4mbizz

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Sofia - 16 mars 2009 16:51

Åhh jag har lyckorusningar heela kroppen=)

Som jag skrev till min storasyster, Nu har jag krypit ur den mörka hemska tunneln och ser ljuset framför mig dvs VÅÅREEN=)

Jag har aldrig tyckt om våren så mycket som jag gör detta år=)

- Leendet på läpparna är tillbaka utan att behöva låtsas

- Min slitna vinterjacka får snart ta semester

- Alla tunga kläder överhuvudettaget kan få läggas på hyllan

- Sitta på balkongen o må hur prima som helst

- Det gör inget att man blir dyblöt i skorna/ geggig på hela kläderna då man är ute o går för det är ju för fasen VÅR=)

- Det gör inget att det kryper fram en massa äckligt från den tinande snön som tex hundkack o allt annat mysigt=)

- Man kan använda brillorna dagligen

- Man kanske kan få lite färg i ens otroligt bleka ansikte

- Man slipper hoppa in i duschen mitt på dagen pga att man håller på att frysa arslet av sig

- Mamma slipper elda lika mycket stackarn för att få ett varmt hus

- Man kan låna sig en häst o rida i evigheter o bara drömma sig bort

- Fåglarnas morgon kvitter väcker en och är inte det mysigt 

- Man kan även boka en kryssning på en båt full av singlar vilket jag o tessa ska till o göra ikväll=)


Jag kanske låter som en gammal kärring men jag är en höst/vinter deprimerad frusen människa men med ett varmt hjärta som behöver ljuset och allt därtill=)


 Det har hänt så otroligt jobbiga grejor denna vinter, Men just idag, just nu så kvittar det för nu börjar man vilja se framåt o göra resten av året till något bra. Och hur kommer det sig just nu?! Jo solen o våren ger mig energi till att vilja kämpa till ngt bra.=)


Håller ni inte med=)?!

Give me kommentarer!

Nu ska jag hoppa in i duschen och invänta Tessa


Puss o kram alla solstrålar=P

Jag vaknade kl 1 idag???! blev heelt pafff då jag kollade på klockan, Det märktes att jag verkligen behöva sova ut efter helgens jobb så nu är man pigg som en lärka=)




Av Sofia - 16 mars 2009 14:00

  "Jag tävlar om ett Fluffy Marshmallow´s setfrån FluffbabesMuppsan´s blogg,tävla HÄR du oxå"

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards