Z4mbizz

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Sofia - 9 mars 2009 16:39

Min dag


Blev väkt kl 07.10 av att jobbet fråga om jag kunde jobba mellan 7-11 idag, ja visst så det var bara att snygga till sig lite snabbt o ta sig ett äpple på vägen. Sen när jag kom hem så tog jag och åt en sen frukost.

Sen så har jag varit ute och gått i det blaskiga vädret, men det gör absolut ingenting, jag är så otroligt trött på snö nu, jag längtar så otroligt mycket när man kan gå på barmark och sitta på balkongen med en filt o ta en cider o sola järnet=)

Efter min promenix så kom malin Fruppet Fröberg hit o hälsade på en sväng vi surrade lite och sen drog hon hemöver och jag gjorde mig lite käk.

Ikväll så blir det simning, jag o malin och förhoppningsvis therese ska iväg o förbränna lite=)

Men det är inte förrän vid 7 man får simma så nu blir det till att ta tag i dammsugarn och även i dammtrasan.


Igår satt jag o beklagade mig att jag hade inte jobbat något än i denna månad men bara för det så ringde dom ju in mig idag o sen ska jag jobba hela veckan o till helgen, och det känns väldigt bra. =)


Ne nu ska jag o dammsugarn ha lite egentid=)


Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards