Z4mbizz

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Sofia - 14 mars 2009 18:31

Igår jobbade man till 21.30 och började 07.30 imorse, sov ju i Ånge natten som var så det var bara att se glad o pigg ut då klockan ringde super tidigt bara för att jag skulle hinna ta mig till fränsta, Idag så har det ju varit kanon väder, for förbi anglingen i munkan 2 ggr, såg såå härligt ut, men jag tror vi ska vara med nästa helg då det är i gissjö=)

Nu sitter jag hemma o ska väl ta mig i kragen o hoppa in i duschen för sen ska jag iväg till fruppet o titta på melodifestivalen med henne o tessa=)

Imorn ska man jobba delad tur, inte alls sugen på det men vad gör man inte för pengar=) men jag deppar ihop om det är lika fint väder som det var idag=)


Spännande hockey match måste jag ju säga, men jag kan inte hålla med om att Hv skulle få det där målet, jag kan inte påstå att pucken var på insidan av målet, Icke. Men men =)


Ne vi hörs kanske sen eller imöra, hade så lite att prata om nu=)


Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards