Z4mbizz

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Sofia - 23 mars 2009 22:51

Så är det matförgiftning som jag har råkat ut för, börjar känna mig en aning bättre men magen är fortfarande som en fotboll o spyan vilar i halsen känns det som, Hoppas hoppas hoppas jag mår bättre imorn, hatar bli helt liggandes o inte orka någonting.

Blev så nervös när jobbet ringde imorse för jag vill verkligen jobba några dagar till denna månad men jag kände verkligen att jag kan inte jobba idag när jag knappt tar mig ur sängen men som tur var så ville hon bara ändra lite arbetstider på onsdag=),

Om jag mår bättre imorn o inte ska jobba så ska jag iaf försöka ta mig ut o promenera o kanske snylta lite kaffe hos någon god vän=)


Jag måste verkligen göra något åt mitt otroligt trasiga hår, är det någon som har några förslag på frisyr o färg, finns det någon frisyr som jag har haft som ni tycker jag ska göra om eller har ni några andra förslag på vad jag skulle passa i för så här kan jag bara inte gå länge till..

Kom igen nu visa att ni kan med tangentbordet o ge mig lite kommentarer=)


På fredag får man lön oxå, synd bara att den går åt till alla jäkla räkningar, sen skulle jag ju även behöva gå till frissan. boka kryssningen med tessa och även lägga undan lite pengar till utlandsresan o sen fyller mamma o sofie år i april så hej hej lönespec byebye money=)


Ne undra om man ska ändra liggläge så man inte får skavsår o försöka sova tills imorn bitti o verkligen hoppas på en bättre dag!


Puss o kram


Av Sofia - 23 mars 2009 16:48

Igår kväll då tessa var här o myste framför tvn med mig så kände jag hur jag började må illa, riktigt illa, så vid halv 11 på kvällen så la jag mig helt färdig men problemet var att jag kunde inte blunda o jag kunde inte byta sovställning för då kändes det som att jag skulle spy, så där låg man i fosterställning o försökte sova, somnade jag så sov jag väl i en timme i taget för då vaknar jag att jag har ändrat sovläge o mår skit illa. Idag så har jag bara legat, har duschat varmt och försökt fått i mig lite mat vilket inte har varit lätt så jag tänkte ta o lägga mig i sängen nu när soffan börjar bli obekväm efter så många timmars sittande, Magen är som en stenhård kula, Ja jag vet inte ja men roligt är det iaf inte, Läste om matförgiftning på internet men jag tycker inte att det stämmer för jag har varken kräkningar eller diaree. Ja vi får väl se!


Ne sängen blir det!

Puss o kram


                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
              

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards