Z4mbizz

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Sofia - 11 mars 2009 22:19

i en kommentar om thailand och det tackar jag jätte mycket för=)

Blev bara mer o mer sugen på att dra dit nu på en gång, hittade allt om shoppingen och all den underbara inredning som dom har där som är precis i min stil. tänk om man kunde äga ett eget plan och ha lite fina pengar så hade jag fyllt ett helt plan med inredning därifrån=)

Men drömma kan man ju få göra=)

Ne jag ska dit, visst maten som serveras i thailand hör väl kanske inte till min favorit men what a hell det är de värt=) vem vet jag kanske ändrar mig angående maten då jag väl är där i drömmarnas land=)


Ikväll så har man tittat på greys anatomi som alltid är lika bra. Tänk om min ärthjärna vore några snäpp smartare så hade jag lätt utbildat mig och jobbat på exakt samma sätt som dom om några år, men icke, =)

Men jag passar nog bättre med små små bebisar på förlossningen istället, det är jag helt säker på, och det är dit jag vill komma=)


Imorn så kommer förhoppningsvis både Emma och Lise och förhoppningsvis lilla sötaste, goaste Felicia och hälsar på=) Hoppas hoppas=)


Annars då jo jag har varit super dålig idag med min diet, varför?, jo jag har ätit chips. trodde verkligen jag hade rensat ur lägenheten på allt sånt skit och mitt i mitt STORA KVÄLLS söt/salt sug så stog chirre påsen där mitt framför ögonen på mig., Grrr vad jag är arg på mig själv och på att chipsen var så jäkla goda=) Well well man måste väl få unna sig lite ;)

Annars ikväll tog jag och invigde mig grillpanna och stekte mig lite fläskfile som jag ska äta imorn med en godsallad=)

Men tro mig jag saknar Mjölkstuvade makaroner och korv=)

Jag saknar helt enkelt, mjölk, pasta, korv, såser, dressingar, godis "främst choklad", strips, gräddstuvad pytt, pizza, hamburgare, beasås och en massa massa mera=)

Hahaha ja det är verkligen inte lätt=)

 Det gör det absolut verkligen inte nå lättare när man slår på tvn och det är bara en massa godsaker på varenda jäkla reklam paus. Blir tokigt dregglig i munnen:D haha


Ne nu ska jag ta tag i dagens disk och plocka ihop litegranna o sen blir det väl sängen innan suget kommer tillbaka och retar gallfeber på mig=)


Puss och Godnatt på er!

Av Sofia - 11 mars 2009 16:42

Jaa guud vad jag älskar dagar som denna då jag får gosas med en som Kevin=) Vi har lekt en massa o jag  o sofie har hunnit surra av oss en hel del innan hon for o jobba, Hon skjutsade hem mig o då drog jag på mig lite varmare kläder o drog på mig mp3:n och gick ut i det sköna vädret, lite kallt om öronen bara men det var det värt=) Nu har jag precis ätit lite middag o ska göra dagens situps mm, jag tycker det går ruskigt bra för mig=) Beach 2009 här kommer jag och då menar jag inte backebeach eller gissjö utan här snackar vi utlandet=) jag o tessa ska träffas o boka resa nämligen. Sen ringde pappa idag o berätta att de skulle åka till alanya nu på lördag o sen ska de dra till thailand slutet av november och fråga om jag ville med. Dum fråga klart jag vill=) Men jag ska höra med tessa om hon vill följa med hon med så jag har någon att umgås och snorkla med=)

Åh jag får rysningar av bara tanken att åka till ett varmare land och där man inte känner en endaste människa o bara kan vara för några veckor=)


Nu ska jag ringa tessa o be henne komma hit så vi kan boka för då är vi  ju iaf halvvägs påväg=)


Hörs senare! Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards