Z4mbizz

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Sofia - 8 mars 2009 20:24

Ja idag är man inte mycket till människa iaf=)

Igår så åt jag först middag hemma hos mamma sen kom emma o hämtade upp mig o då for vi hem till henne o hade oss en liten mysig förfest=) sen så knallade vi på hal is mot mittis=)

Jag tror det var max 40 pers där men jag o emma stod och dansa hela kvällen iaf så vi hade väldigt kul=)

efter det så skulle vi dra vidare på efterfest nummer 1 som vi inte alls blev långvarig hos för alla dom for till fränsta så då tog vi o hänka på men när vi kommer dit så var även den efterfesten nerlagd så då var det bara att fara hem o sussa=)

Jag som aldrig brukar gå på efterfester förrut för jag blir så slut har varit på efterfest varenda gång nu dom senaste gångernna man har varit ut och kl blir ju typ 6 innan man lägger igen ögonen så det är ju inte så konstigt att man är såå häär seeg=)

Idag så hade man ju velat dragit i sig en pizza o en massa godsaker men icke icke, jag skänkte mina chips till pappa så nu har jag inga godsaker alls så här sitter jag o myser i soffan med en skål med morötter=) Jippie vad gott=)


Ne nu är det parlamentet sen blir det beck


Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards