Z4mbizz

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Sofia - 17 mars 2009 21:41

Idag så for jag till Ånge runt 11, for till mamma o släppte ut katterna o sen for jag upp till mormor o hälsade på, vi surrade på, eller hon surrade nog mest=) Hon har insett att sin fågel som hon fick i födelsedags present inte längre är en Putte utan visade sig vara en Putta? alltså en tös:D Inte alltför ofta man hälsar på momma nu, och det är alldeles för dåligt, Efter momma besöket for jag hem till mamma o starta mig en tvätt o sen mötte jag upp Emma, Lise och söta lilla Felicia på nya fiket i Ånge, tog min en varm ost o skinktoast o en kaffe o surrade lite med sötnosarna=) O Felicia höll låda som vanligt=) stark vilja den lilla tjejen;P

Efter fikat så for Lise o Felicia hemöver o jag följde med Emma hem o vi surrade i evigheter allt mellan himmel och jord, sen for jag hem till mamma o millan o fick mig lite mat o sen for jag hem o nu sitter jag o glor på desperate=)

Är helt slut i kroppen idag,

Imorn ska man vara barnvakt åt goo Kevin oxå, det är något som jag verkligen älskar men man blir ganska slut så det är väl bäst man lägger sig i tid ikväll:D


Ne som sagt nu börjar ögonen bli alldeles för tunga för att orka skriva nå mer

JAG EFTERLYSER ALLA KOMMENTARER? om ni tycker jag skriver om bara tråkiga saker kommentera det då så jag iaf får kommentarer;D


Puss o kram

Av Sofia - 17 mars 2009 08:45

utanför mina fönster=)

Idag vaknade jag något mycket tidigare än igår=) slog upp ögonen 08.15 o nu har jag hunnit fika o bloggat runt lite=), idag ska jag ta med mig all tvätt jag äger och det är inte lite det =) men det finns ju aldrig någon tvätt tid här hemma hos mig o sen tycker jag tvättstugan är lite halv skabbig.

jag funderar på om jag ska köpa mig en tvättmaskin, det skulle ju underlätta en hel del.


Jag vet inte om jag har så mkt mer att tillägga just nu

Eller jo, Jag är lycklig=) Och den lyckliga Fia ska sitta ute i värmen heela dagen idag=)


Puss o kram


Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards