Z4mbizz

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Sofia - 22 mars 2009 14:19

Ja nu är det helg nummer två som jag avverkar på jobbet men i helgen så håller jag till inne på torpsro med goa arbetskamrater, Bland annat Annette och mfler=). I fredags jobbade jag på kortvården o igår och idag är jag på torpsro, just nu sitter jag hemma på mina 4 lediga timmar tills kvälls jobben börjar halv 4.

Jag har som sagt inte så mycket roligt att berätta för jag har ju bara ätit sovit o jobbat typ=) Eller ja några svängar till Ånge har jag hunnit med=)


Jag måste verkligen ta några snabba drag med dammsugarn o ta hand om disken innan jag går o jobbar igen för nu ser det fasen förjävligt ut här, Men är det fin väder då vägrar jag vara inne och städa så det är därför det har fått vänta=) satt hos sofie för några dagar sen då  det var knallblå himmel o solade i över 4 timmar så nu har man en fräknig näsa återigen=) Men jag ser ju iaf mindre sjuk/död ut nu iaf=)


Ne nu ska jag snabba på! Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards