Z4mbizz

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Sofia - 24 mars 2009 22:12

Ja nu är snart denna tisdag avklarad, men jag tycker jag har hunnit med en hel del idag=)

Det började med att jag vaknade halv 9 imorse utan väckarklocka o kände mig piggare än någonsin och min mage var inte längre ond och jag blev ju överlycklig då jag såg solen skina igenom mina persienner=)

Så jag gjorde mig lite frukost och slöade lite framför tvn sen så bar det iväg ut på en timmes skön promenix och den var efterlängtad efter min instängda dag med matförgiftning igår. Efter promenaden så gick jag på konsum och inhandlade allt från fisk till kattmat och pallrade mig hem, Jag bestämde mig för att äta tidig middag eftersom jag hade bestämt med sofie att komma till dom vid 3 så då tog jag o kokade potatis o gjorde egna biffar med gräddsås, Och det var läskigt gott=) Fick till och med en matlåda tills imorn på jobbet=), efter maten så snyggade jag till mig en aning och drog till Sofie där jag blev nerdrogad av rengöringsmedel=) haha hon är ju helt galen när hon väl sätter igång, fick världens hosta o kunde knappt andas där i köket=) haha hualigen, men jag tackar henne även för när jag väl kom hem så fick ju jag ett städryck o storstädade oxå både köket och toaletten=) Så tackar så mycket=)


Imorn så börjar jag jobba kl 14 och slutar halv 10 på kvällen, ska bli skönt att jobba lite så man får in lite kosing=)

Så morgondagen blir väl inte så fruktansvärd händelserik.


Idag så kontaktade jag min älskade favvo frisör Erika och bokade en akuttid hos henne på tisdag=) Åhh är såå lycklig att jag ska få slippa se ut så här om exakt en vecka. Hon ska få fria händer men det lutar lite åt att jag ska klippa lugg iaf sen vad det blir för färg o frisyr på resten återstår att se vad hon tänker hitta på=)

Men som sagt ni får ju gärna komma med förslag=)

 Är ju kul att lägga in lite färg nu när det är vår o så=) så jag kommer spendera dom närmaste dagarna i solarium så att jag inte ser blek ut då jag sitter där i frisörstolen=)


 Ne nu ska jag fortsätta kolla på tv o snart ska jag göra sängen sällskap=)


Här kommer det ett klipp på något som ligger mig varmt om hjärtat, Tårarna sprutar varenda gång jag ser den! det är ju såå otroligt fint!!!

Ni har säkert sett men ni måste bara titta en gång till isåfall!!


http://www.youtube.com/watch?v=Uuz2JCfQF9I


Puss o kram


Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards