Z4mbizz

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Hmmm verkligen fel brutta=)

Av Sofia - 29 mars 2009 23:19

Du är en äkta Sex and the City-tjej och du liknar:

Snälla och feminina Charlotte York
Du är Sveriges svar på Audrey Hepburn.
Du är romantisk och trygghetssökande och en mycket lojal kompis.
Du har en förkärlek för lyx och kvalitet på allt du omger dig med och det är naturligt för dig att leva i lyx.
Du tycker om traditioner och anses ofta vara en smula gammaldags. Du längtar efter det perfekta parförhållandet och gör själv allt för att ditt förhållande ska vara harmoniskt.

Jag skulle inte kunna påstå att jag är lik charlotte för fem öre, det är ju henne jag har skämts för när jag har tittat på sex and the city=)

Jag tycker jag är en salig blandning av dom alla,

Jag:

Älskar Skor- Carrie

Älskar Sex- Samantha

Älskar Närhet av någon som verkligen tycker om mig -Charlotte

Älskar många gånger ensamhet o är ibland lite bitter - Miranda

Visst det stämmer ju litegrann att jag vill ju alltid shoppa o jag vill ha de senaste vad det gäller inredning o kläder men jag är absolut ingen lyxfruga som köper väskor för flera tusen mm.

Jaja jag hade ju helst velat vara Carrie=) Men vem vill inte det då=)

Igår iaf så for jag o tessa till stan vid 1, då for vi o shoppade lite på birsta o sen for vi hem till tessas systers lägenhet o började göra oss iordning för en utekväll i stan, vilket var hundra år sedan för min del, så det blev Aveny och jag hade faktiskt riktigt skoj, synd bara att det okända bandet "kunde en halv låt":D Tog upp ungefär hela kvällen så man hann knappt dansa till annan musik, men vi träffade lite kända ansikten o det var kul att surra lite =)

Fick ju som vanligt min kortvariga grinattack som jag alltid lyckas få till då jag dricker=) den här gången hade jag hemlängtan o saknade mina missar som var ensammen hemma här o lägan=) men det gick över det oxå=) torkade tårarna på ett kick o sen var man återigen ute på dansgolvet o tessa pendlade mellan baren o mig på dansgolvet, hon bjuppade på snaps, vilket jag verkligen hatar men det här var lakrits snaps så den var riktigt god=)

Sen efter stängning så skulle vi ta ut jackorna men tessa hade ju eller trodde att hon hade tappat bort lappen till jackan så vi fick vänta hundra år o sen idag så hittade hon igen brickan i mynt facket i plånboken, där låg den bra minsann=)haha,

Sen så gjorde ju inte vi som alla andra, tog en taxi hem eller gick på trottoaren ´till max, O nej vi traskade på bilvägarna vi=) haha ja herregud hur man blir=) Men kul hade vi o gott somnade vi vill jag lova=) Och en annan har ju till och med jobbat ikväll, fick börja halv 6 för det fanns ingen annan som kunde jobba så man var inte alls så pigg för att jobba idag inte, men men money money=)

Ne nu vill tröttve ögonlocken slå igen för ikväll

Puss o kram! På återseende!

 
 
Ingen bild

ak

30 mars 2009 13:25

Låter bra. Du har kvar samma nummer som förut va? Vad sägs om Onsdag? Ledig då?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 2 december 2011 10:03

                 Är kanske en aning sent ute med min lilla julönskelista så jag kör ihop den med min födelsedags lista =) Men det är liite svårt att få nån känsla för julen då det inte finns en enda snöflinga på backen och sen att man inte får fira...

Av Sofia - 12 september 2011 15:21

  Haha vadå fokuserad på kameran;)             Brudparet o deras barn tillsammans med deras föräldrar       Jag och Teo myser en sväng       Trots ett regnigt bröllop så blev det endå succe!=) ...

Av Sofia - 12 september 2011 14:56

Våran krabat har redan blivit lite över 5 månader och han är inte så liten längre;) Han är lång åt alla håll och han är lika tung åt alla håll;)     Loui nu i helgen uppe i skidbacken i Malå =)     Här är han på samma ställe i Malå sl...

Av Sofia - 8 september 2011 10:54


Bänkskivans mått: Djup: 600mm Längd: 1720 mm,Diskho mått: längd: 1250mm Djup: 500mmDet är köpt på Ikea PRIS: 200:- eller bud. Eventuell fraktkostnad tillkommer   Ni kanske håller på och renovera en stuga eller dylikt och inte vill lägga alltför...

Av Sofia - 8 september 2011 10:47


Säljer mina skor som är helt oanvända med prislapp kvar. De är köpt på hm.se Det är storlek 37 Jag säljer dom för att dom var för stor på mig.   Priset är: 85:- plus eventuell fraktkostnad!   ...

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards