Z4mbizz

Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

En puss förgyller dagen=)

Av Sofia - 25 mars 2009 23:10

Ja och det menar jag verkligen=)

Men sen om det var att jag fick en puss från min kära katt Sigrid spelar ju ingen roll=) Hahaa, jag fick ju en puss iaf=) Jag kanske ser lite ointresserad ut på bilden här ovan men det var för att jag ville se så pussen fastnade på bild och det gjorde den=) Sööt nööt=) Hon stod o trampa som en tok på min mage o ville tjusas=)


Ikväll har man jobbat och det gick bra, Jobbade med Louise o det var jätte trevligt att surra lite med henne=) Är liite halv avis på att hon oxå har en krabat i magen=)


Nästa torsdag så kommer min kära storasyster min sin lilla bebis mage som jag ska känna o klämma på=) Åhh längtar=)


Imorn jobbar jag en kortis 7.30-12.00 Sen får man se vad dagen har att erbjuda? dra till stan kanske?=) Men först betala räkningarna, Nöjen får komma sen=)


Idag var sofie o kevin här o vi surrade i vanlig ordning o kevin höll låda så allt var som det brukar va=) haha, vi kikade på lite bebiskläder o funderade lite över namn o så=) Sen så ska jag ju få rå om Kevin från 2 på lördag till halv 8 på kvällen så jag är ganska lycklig lottad=)

Och dessutom så är ju jag o kevin ett par:D haha

Om jag frågar han, tycker du om mig kevin?, Han svarar Jaaa=)

Och sen frågar jag, Är vi ihop, Han svarar Jaaa=)

Så jag är på sätt o vis inte singel längre, så killar släng er i väggen jag är upptagen av världens sötaste goofis som är ynka 3 År=) hahaha, Sött

 Efter barnvakts tiden så hade jag nog tänkt o tagit mig en snabb dusch o få med Therese o dricka lite goo drinkar=) Lyxa till det så här vid löning=)


Jag kan nästan tro att alla killar blir livrädd för mig för dom vågar väl inte ta kontakt med mig för det enda dom tror är att jag vill skaffa barn på första dejten=) Men så är ABSOLUT inte läget, Det är nästan hemskt när flera killar har kommit fram o sagt, Jag har hört att du vill ha barn ja, Jaaa Klart jag vill ha barn men inte med vem som helst och inte hur som helst och absolut inte med någon som jag inte älskar o vet att han vill detsamma och som jag även känner att jag vill dela mitt liv med=) Så nu kan ni pusta ut=) haha, Jag älskar barn och jag är ganska nöjd med hur tillvaron är nu för jag har barn runt omkring mig överallt o jag får gosas, leka o byta blöjor hur mycket jag bara vill o jag är ganska trött efteråt så jag kan mycket väl vänta länge länge=)


Ne nog surrat om Barn, katter, jobb och om mitt shoppoholick beroende=)


Nu ska jag gå o krama kudden o invänta morgon dagen på jobbet och som sagt det kanske är någon som vill med mig till stan efter jobbet ;)?

Im a shoppoholick yes I am=)


Puss o kram o godnatt alla sköna! 

 
 
ak

ak

27 mars 2009 13:08

Vi har en dålig vana att träffas på konsum Fialotta, kanske borde ta en prommis nån dag istället? Åh ska Jessie ha bebis, va kul :D Å du ska få bli moster, naaw va mysigt!

http://annaK.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 2 december 2011 10:03

                 Är kanske en aning sent ute med min lilla julönskelista så jag kör ihop den med min födelsedags lista =) Men det är liite svårt att få nån känsla för julen då det inte finns en enda snöflinga på backen och sen att man inte får fira...

Av Sofia - 12 september 2011 15:21

  Haha vadå fokuserad på kameran;)             Brudparet o deras barn tillsammans med deras föräldrar       Jag och Teo myser en sväng       Trots ett regnigt bröllop så blev det endå succe!=) ...

Av Sofia - 12 september 2011 14:56

Våran krabat har redan blivit lite över 5 månader och han är inte så liten längre;) Han är lång åt alla håll och han är lika tung åt alla håll;)     Loui nu i helgen uppe i skidbacken i Malå =)     Här är han på samma ställe i Malå sl...

Av Sofia - 8 september 2011 10:54


Bänkskivans mått: Djup: 600mm Längd: 1720 mm,Diskho mått: längd: 1250mm Djup: 500mmDet är köpt på Ikea PRIS: 200:- eller bud. Eventuell fraktkostnad tillkommer   Ni kanske håller på och renovera en stuga eller dylikt och inte vill lägga alltför...

Av Sofia - 8 september 2011 10:47


Säljer mina skor som är helt oanvända med prislapp kvar. De är köpt på hm.se Det är storlek 37 Jag säljer dom för att dom var för stor på mig.   Priset är: 85:- plus eventuell fraktkostnad!   ...

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards