Z4mbizz

Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Sofia - 27 juni 2008 21:48

tillägnar en del till min Anny=)

Jag läste hennes blogg angående hennes grandisar som tror att de är lika liten som en tax=) och jag tyckte jag hade lite bättre bilder på att bevisa att det är sant:D Det är ju sååå gulligt=)  så här kommer dina hundar Anny på bild=)


De andra bilderna är på mina söta kissar=) deras namn blev nu Skrollan (Den mer prickiga),Molly och Sigge ser ut som en äggstvillingar=) och Brolle är (Den svarta) =) haha jag lär nog ändra namn många gånger=) 

Iaf angående mina kisseungar=) det är ganska lustigt för jag skrev ju att wilda fick 3 kattungar=) hahaa jaa men inatt så vaknade jag av att ungarna lät så jag tittade ner o då tyckte jag att det låg 4 där:D haha neee gud jag måste ju se dubbelt tänkte jag så jag bestämde mig för att lägga mig o vakna o titta då jag var pigg istället=) så jag vaknade och tittade dit igen, Jooo det vaar ju 4 stycken:D hahaha hur kommer det sig, det fanns verkligen inte en 4:e unge igår=) men idag finns det=) men jag surrade med en och hon sa att katter kan ju para sig två gånger o få två kullar samtidigt, så förmodligen så var den ensamma stackarn den andra kullen=) Jaa jag blev bara såå brydd, för då började man ju fundera om det verkligén inte var 4 stycken från början, o har den legat ensam någonstans men det kan den knappast ha gjort för då skulle den ju ha skrikit=) hahaa ja jag vet inte jag=)



Idag har man varit ledig o det har varit fint väder, synd bara att man är såå förbannat förkyld, imorn ska man jobba delad tur, 7-12, 16.30-21.30, usch dom passen är tung dom, får se hur jag gör på rasten om jag åker iväg o rider ebbe, men är jag så här klen så blir det nog bara att jag slocknar på soffan inne på jobbet. Ikväll är mamsen på jazzkväll så hon o gerty satt här och jag fixade lite kort spel så de blev lulliga=)


Ne nu ska jag fortsätta titta på filmen=) Puss o kram




Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards