Z4mbizz

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Sofia - 4 juni 2008 18:21

Åhh jag blir så lycklig när solen skiner trots att man har suttit inne på skolan till kl 3 så uppskattar man solen lika mycket när man kommer hem för man är ju ute hela kvällen sen.. Det enda negativa just nu är dom är förbannade Myggen som har attackerat hela min kropp...

Men lite bränna har man ju iaf fått, och jag har näst intill doppat hela min kropp snart ,jag tar en dag i taget:D

Klarade det efterlängtade matteprovet idag. Iaf del 1=) bleev överlycklig och läraren kramade om mig och jag gjorde mamma tårögd för det är hon som har fått suttit och tränat med mig hela kvällarna=) tack till dig=)

imorn ska jag göra sista delen. och även ett annat prov som har med alla organ att göra. Sen så har jag bara dataprovet kvar som jag ska ta till veckan sen så är jag tamefan i mig UTBILDAD=) Längtar som en took..=)


sitter just nu och väntar på att mammas hemmagjorda pizza ska bli klar=) den är underbart god=)

Sen lär jag väl använda mina gröna fingrar som jag antagligen har ärvt av min mamma och hjälpa henne att plantera ännu fler blommor=) Hon har redan fulla gården men det finns alltid plats för mer=)


Ha det fint och njut av solen för det ska jag göra=)


Puss o kram



Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards