Z4mbizz

Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Sofia - 11 juni 2008 17:10

Idag så sov jag rätt så länge, stack på skolan o gjorde två prov, det ena gick väl inte vägen, men det var nog för att jag var så super stressad för jag skulle med Emma o Lise till stan men när jag väl var klar så hade dom redan åkt. det var ju mindre kul. Men men jag får göra resten av provena till veckan! Men jag var iaf till fränsta och tittade på en lägenhet, den var faktiskt väldigt fin, den är målad vit överallt! det kanske inte är min grej riktigt, men om det är enfärgat på väggarna så kan man ju piffa upp det med en massa färger på möbler o sånt istället=)

Men jag ska bestämma mig tills imorn, men innan jag bestämmer mig så ska jag även åka och kika på ett gårdshus i fränsta, det är en 3a på 70 kvadrat! hoppas den är lika fin, men den är ju inte ledig förrän 1 sept tror jag de var. Så nu sitter jag o räknar pengar så jag kan köpa min efterlängtande soffa och även ett nytt soffbord och tv bänk, men enklast av allt hade ju varit en platt tv så man slapp iaf tv bänken=) Många drömmar och för lite pengar:D

Imorn ska man jobba oxå, skönt att få in lite kosing och även på lördag ska jag jobba, och efter jobbet ska jag vara barnvakt åt gofisen Kevin=) var o hälsade på honom häromdagen o han spexade heela tiden=) haha. så han och jag ska käka lite chips o mysa o sen sova tillsammans=)


Ne nu sitter jag o väntar på maten. det blir strips och korv idag=) mamma frågade vad vi skulle äta, Ja sa direkt något snabbt och gott för jag är vrål hungrig och älskar Korv:D som om inte hela världen vet att jag älskar korv=)


Väntar på att min kisse ska få kattungar vilken dag som helst oxå. Så om det är någon snäll själ som vill ha katt så hojta till=)


Ha det så bra! Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards