Z4mbizz

Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Sofia - 8 juni 2008 14:13

Jajamen nu var det över, har faktiskt haft en väldigt bra helg,

I torsdags så hade jag avslutning med skolan så nu är man alldeles snart legitimerad undersköterska, ska bli skönt, jag har två prov kvar att göra som jag ska greja nu i veckan sen så=) Så när jag kom hem så hade mamma köpt en bacardi breezer åt mig så vi firade sen så fick jag smörgåstårta också på fredagen=)

 Så på fredag så var jag i byberget och umgicks med bror och hans alla vänner, vi badade, åkte båt, solade, spelade brännboll, åkte vattenskidor och även bror min bad ju mig ta med mig hans skoter när jag skulle fara upp så då löd man ju order och det blev det åka av med skoter på vattnet för hans del. Ser både hur kul ut som helst men samtidigt ganska läskigt för tänk om skotern verkligen skulle sjunka.. Men den klarade sig=)

Igår Lördag så var det ju då träslaget så jag åkte o titta när bror o dom spelade sina 3 matcher innan dom blev ute ur leken, man blir så taggad av stå brevid och bara får titta på, man vill gärna springa in o lägga sig i=) men det får bli att man skriker så stämbanden säger upp sig istället=) Sen på kvällen så kom tessa och mallha hit till mig så vi satt här och förfestade sen dök sandra och helena upp också, och sen så beställde vi en taxi som faktiskt bara gick på 120 spänn så det var ju inte så farligt=) Hade faktiskt väldigt kul där i år men tiden gick så läskigt fort. Jag blev så brydd när dom började spela lugna låtar för det brukar dom ju inte bara göra mitt i så där, men då kollade jag på klockan o då var den prick 2, så det var lite tråkigt,

Papsen min hade fått nå utbrott där oxå, hans tjejs ex hade väl kommit fram och tjaffsat och då tröck pappa upp han mot väggen tills vakterna kom, så då fick dom allt lugna ner sig, men pappas tjej stack hem och då sa jag till pappa nu är det nog dags för dig oxå att gå hem=)

Fick iaf lite mysigt sällskap inatt, var inte alls dumt det händer sisådär en gång om år att just vi två går hem med varann, ganska gulligt=) haha


Idag ska jag inte göra många knop iaf, jag ska nog hyra mig en film och köpa chips och dipp och bara gotta mig för ögonen blöder näst intill av trötthet..=)  Jag måste träna på provet på alla organ som jag ska ha nu i veckan. Längtar tills jag får betygen, synd bara att jag har varit dålig med närvaro men det är för att jag pluggar så mycket bättre hemma o tystnad. Men hoppas dom ger bra betyg för jag har verkligen kämpat på bra.



Ne nu blir det chilla! Puss o kram 


Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards