Z4mbizz

Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Sofia - 10 juni 2008 00:03

Så har jag faktiskt hunnit med ganska mycket. Jag sov ganska länge, sen så gjorde jag lite frukost och satt mig vid datorn och pluggade till provet om organen, sen så skulle jag åka till fränsta, bilen stannade typ 8 gånger på vägen ner, den får inte soppa för det är nå luftbubblor=) haha bra på att förklara, men jag tycker det är lite skämigt och öppna huven och stå där o fatta nada. men till slut kom jag till fränsta, men det har aldrig tagit så lång tid. Var först till sofie och surrade en massa o busade med Kevín som jag förhoppningsvis ska vara barnvakt åt på lördag=) hoppas hoppas=) om jag inte ska jobba förstås! Sen när jag hade varit där i hundra år så ringde anny och sa att jag kunde komma o rida om jag ville o klart så jag ju ja=) så jag hämtade upp thessa o for dit=) haha han slog på backut ungefär hela tiden=) han ville väl testa mig=) men det kändes knappt att han sparka backut=)men det gick faktiskt skapligt, men det tar ju några gånger innan man lär känna varandra så man kan göra lite bättre arbete=)

Men det var roligt, men nu sitter jag hemma o går som en älg med benen=) kommer ha sån träningsvärk imorn men det är det värt=)


 Nu tänkte jag gå o sussa iaf! börjar bli skapligt trött, tänkte nämnligen åka på skolan o göra prov imorn!

Men sov så gott! Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards