Z4mbizz

Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Sofia - 20 juni 2008 00:24

Jajamensan,min älskade katt ligger nu under sängen o har lite konstiga läten för sig vissa stunder, som att hon har en förvärk lite då och då, det knöliga är ju att hon verkar ha valt att föda på golvet längst in under sängen, hade ju gärna haft hjärtat på lite närmre och enklare ställe. men icke det ska aldrig vara enkelt=) så nu har jag förberett med vågen, extra mat, vatten,kamera och så har jag även varit så flitig att jag har skrivit upp på papper så jag kan skriva in vad de väger o vad de heter mm=) haha lite speciellt nu eftersom det blir hennes sista kull o sen ska hon steriliseras.

Huuga älskade vännen jag vill inte byta plats med henne just nu,

Så inatt blir det till att vaka, har ställt alarm på 4 gånger under natten så jag har lite koll=) Jag får inte ens springa i trappen då jag ska ner för då blir mamma så uppstressad och frågar om det är dags=)

Men som sagt jag hoppas det händer inatt nu, för nu har jag väntat läänge på detta=)

Imorn så är det ju midsommar, då händer det väl inte alltför mycket, vi ska äta midsommar mat med Mormor, sen beror det ju helt på om kissen har fått ungar, för om hon inte har så blir jag nog  bara hemma, men annars kanske man åker o kikar om det är någon fest nånstans=)

Men på lördag smäller det, måste bara fixa fram inträdes pengar till min älskade Tessa så hon oxå kan följa med, =)

Ne undra om man ska försöka ge sig på att sova ett tag så man är någorlunda pigg då det är dags=)

 Imorn kommer det upp bilder om det har kommit några småttingar och om det har gått bra.


Puss o kram o glad midsommar på er alla=)

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards