Z4mbizz

Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Sofia - 1 juni 2008 18:12

Ja i fredags så var jag på kulturnatten, var väl ungefär bara jag som drack av mina älskade vänner kändes det iaf som i början, men så blev det inte, mina älskade vänner Emma o Lise kom och gjorde mig sällskap i alkoholens värld=) vi plus brorsan o hans vänner satt på knuten och hade beställt kebabtallrik och en öl o då kommer stickan grip o frågade alla efter leg. Ja tyckte ja så jag öppnande min handväska och skulle ta upp plånboken, men det visade sig då att stig var längre inte såå intresserad av legget utan han var liite mer brydd över vad alla ölen gjorde i min väska:D hahaha vad jag skämdes, försökte med någon dum bortförklaring men den funkade inte men han var så snäll o ställde dom bakom en pelare så jag fick hämta upp dom sen:) det slutade ju iaf bra=) Sen så drog vi vidare mot mittis och skakade loss lite och fick en massa pengar instoppande innanför tubtoppen:) så då blev det att köpa öl öl öl=) haha. Ne kvällen var faktiskt väldigt bra,

Igår lördags, så tog jag det lugnt hela dagen, pluggade och stog i för nu är det bara 3 skoldagar kvar tills jag är utbildad och legitimerad undersköterska, så det är lite stressigt, men sen så drog jag, bror pappa och hans brutta ut på sjön med rodbåt och fiskade och myste till det=) Men sen ringer Thessa och vill ha mig till fränsta för då skulle vi på raggarfest till BRATTÅS... åh jaa det låg mitt i skogen=) Så jag fick köra amazon igår så det var både kul men läskigt=)

Idag så har  det varit sååå otroligt varmt så idag har man inte gjort många knop=) Men nu sitter jag hemma o väntar på mat, o sen blir det till att plugga till mina 3 prov som jag ska ha imorn:( men men det är som sagt över snart!. Snart tror jag det kommer bli åska oxå. inge vidare roligt..


Tack för kommentarerna=) Skicka meeerraaa=) tycker det är så kul med kommentarer!=)  Ha det allra finast alla fina människor..!  Puss o kram


Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards