Z4mbizz

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Sofia - 3 juni 2008 20:55

Känner mig både lat och har ingen fantasi=)


Ditt namn? Anna "Sofia" Lantz men Kallas för Fia,Fisen mm=) 

Hur svarar du i mobilen? Hallå

Vem ringde du senast? Mamma

Sov du ensam inatt? Ja vad skulle jag annars göra=) eller ja min katt lea var vid min sida om det räknas:D

Vad gjorde du kl 08 imorse? Förmodligen snarkade jag o var i en djup sömn=)

Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste sandras blogg och snodde dom här frågorna:D lill tjuven fia=)

Det sista du sa högt? vaa? till mamma=)

Det senaste någon sa till dig?mamma sa: - kan du måla dom här lådorna gröna oxå?

Vad ha du druckit idag? vatten,oboy, päronfestis=)

Vad var det senaste du åt? En kexchoklad till kaffet

Vad är det för färg på din ytterdörr? röd/grå

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja jag tror nästan det,vill bara ha det bevisat=)

Drömmer du mardrömmar? Ja absolut. men det var längesen nu gudskelov. sist drömde jag att jag körde åt helvete med bilen två gånger på samma sträcka. men både jag o bilen fick inga som helst skador=) haha

Humör just nu? känner mig ganska glad, gruvsam för att behöva sätta mig och plugga=(

Favoritgodis? Choklad och Lakrits

Sommarplaner? Jobba jobba jobba, Träslaget, gatufesten, styran, och andra fester med mina nära och kära

Hur många kuddar sover du med? 2 stora och en halvplatt Snuttekudde sen jag var liten=) Lite små töntigt men det blir perfekt höjd då;)

Morgon eller nattmänniska? Både och tror jag=) fast ibland inget utav dom=)

Har du dåligt morgonhumör? Det beror på hur dagen startar. blir jag stressad och så där då kan humöret sjunka snabbt och då svär jag o slår foten i någon tröskel=) men det går över;D

Är du kittlig? haha jaa att jag är=)

Snarkar du? Ja Therese sa sist att jag snarka men jag vet inte=) haha men det är väl lite charmigt=)

Stjärntecken? Vattuman

Längtar du mest efter just nu?Klara av matteprovet till skolan och  Träslaget såklart

Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Många! hämskt!

Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Vill helst inte nämna namn men någon som jag önskar hade kunnat fått levt ett lika långt liv är Johan Harrysson absolut.

Saknar du någon nu? JA en Kärlek

Snus eller cigaretter? Jag röker alldeles för ofta, men snuset är jag inte alls lika flitig på längre.

Vill du ha barn?  ABSOLUT!! och inte bara ett=) utan 3=)

Längtar du till din nästa födelsedag? Nee det kan jag väl inte påstå, paketen är inte lika intressanta längre, pappret och snörena är inte heller lika facinerande längre:D

Syskon och deras ålder? Jessi 30, Matte 27 och Millan 14 i år.

Är du modig? Beror på, jag är feg vad det gäller höjder o vatten.

När drack du öl senast? i helgen som var=) Men innan det var det längesen=)

Vad har du för planer till helgen? Festaa festa hela helgen lång, då är det träslaget och förhoppningsvis ska jag fira att jag har blivit utbildad Undersköterska=)

Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20 år, om jag tittar på dom som är 18år idag så tycker jag inte ens att hälften kan hantera alkohol överhuvudet taget, en annan var oxå långt ifrån vuxen, man köpte absolut för mycket alkohol bara för att man skulle vara som alla de andra coola.

Är du sugen på något nu?Jaa absolut=) på både det ena och det andra;)hah

Brukar du bada i sjöar om somrarna? Haha Jag är liksom en liten badkruka men jag doppade halva kroppen för första gången för i år i söndags=)

Vem får en kram? Mina föräldrar, mina vänner och mina djur så klart:D

Vem får en puss? Dom som jag tycker är söt och smakar som socker;D haha ne men det är dåligt med pussar, men jag vill gärna ha en massa många=)

Sprit, cider, vin eller öl? Jag är inte den som är den jag kan dricka dom alla men inte under samma kväll:D

Kan du baka bullar? Jag håller med sandra, om jag har kokboken alldeles framför mig=)

Katt eller råtta? katt Absolut

Hund eller katt? båda

Födelseår? 1987

Hur lång är du? 1,62

Senast kramat? Ohh den var tuff, Jag tror det var Lises barn Felicia när vi gosade=)

Senast pussat?  det var många helger sen nu, jag tror det är dags=)

Oskuld? Ne inte direkt=)

Senast haft sex med: Vem jag hade det med är hemligt men det var några helger sen=)

Spelar du något instrument? haha jag kan spela björnen sover på gitarr räknas det:D

Dina första tankar när du vaknar? vilken knapp är snoozze knappen så jag inte trycker av alarmet och försover mig=)

Är du hungrig? Nä det kan jag inte påstå=)

Vart befinner du dig just nu? i mitt tillfälliga hem hos mamma

Biter du på naglarna? nja. om jag är dundernervös så kan det hända men jag týcker det är väldigt äckligt att se folk göra det.

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Gult nertill och bikini på övre hyllan=)

Är du bra på? Ja jag skulle tippa på att jag är helt okej, Men matematik är jag fanimig sämst på=)

Har du några husdjur? ja jag har 2 katter Wilda och Lea, Och wilda får snart en kull med ungar för tredje gången=) någon som vill ha en söt kisse?=)

Vad heter din morfar och mormor? Ann-Marie och Willy.

Vem vet mest om dig? Jag själv absolut, men sen vet nog mamma rätt mycket=)

ditt mål i livet? Ja när jag hade min praktik på Onkolog avd på sjukhuset bland cancer sjuka i alla åldrar så bestämde jag mig att ta vara på livet och leva det fullt ut.

Rädd för? Björnar & ormar, Höjder, mörkt och djupt vatten

Hur gammal är den äldsta person du kysst? 29 tror jag eller 28?=)

Har du någon vän du känt i 10 år? Ja gud Sofie, Emma och Lise

Har du körkort? Jaa

Pepsi eller Coca cola? Coca cola

McDonalds el. Burger King? Mackedonken såklart=)              

Sjunger du? Haha ja jag brukar kunna sjunga ut rätt bra men bara i min ensamhet, dansa o sjunga är bland det bästa jag vet.

Vad har du för skostorlek? 36-37.

Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? Haha skit i det du=)

Vill du gifta dig?  Jaa jag tror det, bara om jag vet att det kommer att hålla jag gifter mig inte för ringens skull.

Är du en hälsogeek? haha nja men jag rör mig ganska mycket, och äter ju inte allt för mycket onyttigt.

Kommer du överens med dina föräldrar? Jovars, men jag och mamma är exakt lika envis och tjurig så ibland går det inte riktigt=) men pappa o jag kommer ganska bra överens förrutom dom gånger han alltid säger Nej till saker jag vill ha svar Ja till=)

Din hårfärg? brunt med två feta blonda slingor=)

Skorna du hade på dig idag? Det var svarta ballerina skor

Grönan eller Liseberg? grönan för underhållning och Liseberg om jag vill ha mer karuseller.

Vad sover du i? trosor

Kläder du hade på dig idag? svarta kort byxor o en svart längre tröja. lite skön stil idag=)

Favoritfärg på kläder? svart,vit och brunt, men även lite färger har jag börjat tycka är fint, spec till sommaren=)

Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Allt som har med det nya modet att göra.

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?  det är så olika, ibland för alldeles för mycket och ibland för inga pengar alls=)

Tatueringar du har? japp 3 stycken, en ful tribal på vaden, ett kinatecken på högraaxeln och en fjäril i svanken.

Piercingar du har? öronen o naveln

Har du glasögon? nee

Hur ser din plånbok ut? Svart,stor och väldigt tom:D

Din perfekta Pizza? vaggas , vesuvio med beasås:D

Randigt, rutigt eller blommigt? alla=)

Favoritårstid? sommaren såklart men även våren då man börjar se sommaren komma för då blir man mycket gladare

Favoritdjur? Hund katt häst och en massa annat=) är ju liksom djurtokig=)

Favoritparfym? Puma flowing

När ska du festa nästa gång? På lördag :D

Vad köpte du senast? en festis och vindruvor

Hur mycket pengar har du? Så otroligt lite=/

Hur svarar du i telefonen hemma? Hallå

Av Sofia - 3 juni 2008 00:22

Vilken kändiskille är "dröm mannen" utseendemässigt?  

Oh svårt, finns alldeles för många hunkar=)

Vem pratade du med på telefon senast?  

Mamsen tror jag

Nämn tre favoritgöromål.  

Umgås med vänner o hitta på massa tok, festa, mysa, pyssla utomhus, gosa med djuren

Vem/vilka är dina förebilder?  

Min bror tror jag ligger ganska bra till

När kände du dig vuxen senast?  

Haha jag blir aldrig vuxen=)

Vem fick dig att må underbart sist?  

Therese för hon är en sån underbar vän. Vet inte varför men hon passar in så bra i mitt liv. är glad att vi är vänner. Mina andra vänner är självklart oxå underbara, men thessa fick mig senast att skratta o må bra=) Kanske för att jag umgicks nyktert med dig som var klappkanon=)

Vad fick dig att skratta ända från magen senast?  

Minns inte, men det var nog mamma som trodde jag sa nå helt annat o så svarade hon helt galet fel =) inte lätt mamma=)

Romantisk eller pang på? 

Jag är nog lite av en blandning, jag är dålig på att överösa med komplimanger o även ta emot komplimanger. dålig på att ta det första steget. Men med lite alkohol i kroppen så kan det bli pang på=)

Tv eller stöka utomhus?  

utomhus på sommaren o tv serier på vintern

Vad fick dig att snyfta senast?  

Oj det var längesen nu. märks att den dystra mörka tiden är förbi och härliga sommaren har kommit med ljuset och glädjen.

Vad är du bäst på? 

Ojdå den var svår, den överlåter jag till någon som vill svara o kommentera=)?

Tre intressen? 

Mina vänner, djur, uteliv

Vad skulle du göra allra först om du vann en miljon? 

Ta bort att skulder, bestämma mig vart jag vill bo, köpa ett hus l rätt prisklass och som är i behov av renovering och göra det till mitt eget. Sen skulle jag resa med alla nära o kära o sätta resten på fonder=)

Vem vill du festa med nästa gång? 

Mina vänner, thessa sandra lina emma o lise. Var jätte kul att Emma o Lise var med i helgen som var=)

Hund eller kattmänniska? 

Både och. Men en Hund är mer mänsklig. Men jag har just nu 2 katter men vill ha 2 hundar oxå men det får vänta tills jag kan överösa dom med kärlek och tid.

Noll barn eller fem barn? 

Får man välja 3?=) För det är vad jag vill ha

Vem sms'ade du senast med?  

Thessa

Vem gav dig en komplimang senast?  

Mamma igår, vad brun du är.

Vem skulle du ta med på en vunnen resa till Kreta?  

Har varit i Kreta o trivdes inte alls där, men om jag vinner en så skulle jag nog unna min älskade mamma det.

Vad står det i sms 8,11,29 och vem har skickat?

Nr 8 från min bror: Självklart kära du. Ses då. Hej hej

Nr 11 från Nordli: Vakna nu du kan ju inte ligga hur länge som helst.

Nr 29 från Mallha: Hallå jag hörde att vi skulle ta din bil till stan imorn. Blir fint det. Skulle vilja åka med dig från Ånge imorn när du åker. Du kan ju höra av dig imorn.Du ska oxå gå på skolan va? Kram och god natt!

Vad hellst av allt skulle du vilja göra nu?   

Ja slippa plugga och bara sova

Vem älskar du mest just nu?

Min familj och mina vänner, har tyvärr ingen pojkvän att älska än så länge

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards