Z4mbizz

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Sofia - 16 juni 2008 22:45

Som svar till Jenny: Nee inga kisseungar ännu=( har suttit på spänn i 4 nätter tills kl 3 och bara väntat o väntat, men dom borde komma ut vilken sekund som helst, tycker hon har blivit så varm under dagen så jag blir mer o mer orolig, så idag har man gjort om försäkringen ifall man måste åka till veterinären=)  Men jag lovar att jag hör av mig så fort de har anlänt, hoppas bara det går vägen.


Som svar till sandra: Jaa jag vet att du vill ha barn, men du kan väl vänta på lilla jag tycker jag:D Snälla, annars blir jag den enda som är barnlös o även SUPER SINGEL, vill oxå ha en kille att komma hem till, börjar bli trött på ensamlivet.


Idag så har man jobbat, somnade som sagt inte före 3 inatt heller, man ligger ju på helspänn, så fort katten rör sig eller låter så flyger ögonen upp. Hoppas det blir inatt nu, för hon verkar så slö o trött nu stackarn, Sen efter denna kull blir det inga fler för lilla Wilda. Hon har fått så fina kullar o hon har varit världens bästa mamma 24 timmar om dygnet så nu är nog både hon och jag nöjd=)

Jag har suttit och klurat på lite namn=) tycker det är kul att döpa dom, sen om de nya ägarna döper om dom spelar ingen roll bara jag får kalla dom något=) men här kommer några som ligger lite varmt om hjärtat=)

Tjej namn

Selma, Molly, Cassie och Skrollan. Skrollan ska den minsta heta såklart=)

Kill namn

Baiely, Molle, Sigge och Brolle Jr. Och om det kommer en liten hane så ska den få heta Brolle Jr:D


Jag blir så mammig när det är sånt här på gång, jag läser hela tiden på internet om vilken mat dom ska ha o allt som är viktigt, så hon får både kattunge mat o vuxen mat i både torrkulor o blötmat, och sen får hon grädde till morgonen och ägg gula till kvällen=) Men nu äter hon inte så mycket nu sover hon mest o laddar upp sig tror jag=)

Jag ska lägga ut kort på henne nu när hon är så tjock=) och även på kisseungarna såklart när de har anlänt=)


Nu har jag snott lite frågor av sandra så nu ska det handla om mig=)


Vad heter du? Anna "Sofia" Lantz

Vart bor du? Ånge för tillfället men letar ett nytt boende i fränsta

Trivs du där? Nee det är ju det jag inte gör, jag har ju liksom förvandlas från en Ånge flicka till en Fränsta tjej,

Brukar du läsa horoskop? Ja då jag köper tidningen

Har du körkort? jaa

Favoritdjur? Katt Hund Häst

Vad spenderar du dina pengar på? Ja alla onödiga räkningar som man har samlat på sig, sen det som blir över går till kläder, nöjen o litte gotta=)

Festar du? Ojaaa jag älskar att dansa o träffa massa folk o surra=)

Brukar du bli för full?  Haha ja det händer,=) men det var nog ett tag sen som jag blev väldigt full=), sist jag var riktigt full var då jag halvhängde på sandra i bilen på väg upp mot ånge då hon blev less på mig så jag ringde mamma o beklagade mig att jag ville hem till henne=)

Antal kuddar i sängen? ja du det är nog 5 stycken, men jag använder 2 och en halv=)

Kan du baka bullar? ´Haha ja självklart om jag har recept då förståss=)

Bläck eller blyerts? Bläck

Mc donald's eller burger king? Mc donalds, mf feast o compani med mc feast dressing o en cola=)

Är du allergisk mot något? Ne faktiskt inte, men alla mina syskon är pälsallergiker, vilken röta man hade=)

Äger du ett busskort? Haha ne det var längesen man åkte sånt=)

Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Blå då jag bodde ensam, men annars blir det grön tigermjölk som serveras hos mamma=)

Hur ser du ut idag? Haha jadu som crap=) ögonen är dödstrött, o man har fortfarande inte fått av sig arbetskläderna=)

Nästa mål i ditt liv? försöka få ett fast jobb, men mitt största mål är att inom några år kunna få jobba på förlossningen o sen bli kvar där, för det är min största dröm.

Vad såg du senast på tv? Oh det var en film igår kväll med julia Roberts. kollar nästan aldrig på tv nu när det är sommar, känns inte som jag har ro för det. finns så mycket annat roligt att göra ute.

Hur svarar du i mobilen? Hallå?!

Vem ringde dig senast? Thessa

Vad sa den som ringde? Att håret blev bra och att vi kan ju höras senare=)

Antal timmar sömn inatt? knappt 3, klev upp 05.55 =( usch vad jag inte ville jobba idag. Sömn för mig är livsviktigt, annars funkar inte min dag, Idag somnade jag från 18-20.30 o vaknade med världens huvudvärk.

Sov du ensam? Ja klart, förrutom mina katter då

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Haha det ska jag nog inte säga=) Men mysigt var det=)

Såg dig gråta: Säkerligen mamma.

Fick dig att gråta: Innan mens tiderna så är jag ganska duktig på att reta upp mig själv, o då får jag mig själv väldigt lätt att gråta=)

Du gick på bio med: Oj den var tuff, var år o dar sen jag var på bio så jag minns inte.

Du gick på stan med: var nog emma palm, eller therese

Skällde på dig: haha var nog mamma=)

Skickade ett e-mail till dig: Alla reklam mejl. är såå trött på dom


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det?  Ja men jag har väldigt svårt att säga dom 3 orden, vilket jag tycker är jätte jobbigt

Bråkat med ditt husdjur? Ja visst har man det, men inte vad jag minns=)

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? haha ja det är säkert möjligt=)

Tar du droger? MEN ALDRIG! Skulle vägra, man har blivit tillfrågad, men hade jag velat haft så hade jag nog frågat själv, puckon


Vad är du mest rädd för? Björnar speciellt är jag väldigt rädd för =) och såklart om det är någon som man älskar blir sjuk.

Vilka kläder sover du i? Trosor

Vart vill du gifta dig? Ja helst vid något vatten, massa blommor, Har inte funderat så långt=) Men det blir nog inge stort bröllop, har inte nerver för att stå inför så många människor=)

Vad hatar du verkligen? Alla hemska sjukdomar som drabbar fler o fler yngre, de ligger där hjälplös o bara får plågas.

Har du varit kär? jadu det har jag verkligen varit, han sitter som ett ärr i hjärtat som kommer förfölja mig hela livet.

Kör du bil? japp

Har du ett jobb? Inget fast jobb, finns ju fasiken inget, Men jag jobbar extra

Gillar du att ha folk omkring dig? ja absolut, men det får inte bli för mycket, så man är uppi varandra varenda dag stup i ett, då kan jag bli galen inombords, jag har ett väldigt stort behov av att få vara ensam o tänka o bara ta hand om mig själv.

Är du ett hälsofreak? haha periodvis kan man väl säga, men jag kan säga att man har blivit äckligt lat, o kondisen är på noll, hemskt att man är så ung o har en kropp som en 60 åring.

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Ja det har jag nog,

Är du ensam nu? ne det är svårt att vara ensam när man bor hemma hos mamma.

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Ofta såna här störande låtar som bara fastnar där o man blir mer o mer irreterad på sig själv när man inte kan sluta sjunga den hemska låten:D

Vill du gifta dig? jaa jag tror det, om jag känner att det verkligen känns rätt,

Vill du ha barn? Absolut, det är något som ligger mig varmt om hjärtat,

FAVORIT

Rum i huset? Haha jag återkommer till den här frågan då jag inte längre bor i en kartong;D

Typ av musik? Ja du jag är en ganska allälskare vad det gäller musik.

Månad? maj juni juli augusti

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? nope

Köpt någonting? ja kattmat:D

Varit sjuk? ne men jag börjar känna mig sjuk

Sjungit? ja det gör man ju dagligen, spec då man jobbar inom hemtjänsten o åker bil hela dagarna=)

Sagt "jag älskar dig"?  Nej

Velat säga till några att du älskar dem? Absolut!

Träffat nån ny person? Ne det tror jag inte

Saknat någon? jaa

Kramat någon? ja det har ja

Haft sex med någon? haha det angår väl inte dig eller hur;)

SENASTE

Låt du hörde: Dont remeber

Film du såg: minns ej vad den hette, men julia roberts var med iaf

Sak du stal: många år sedan ett linne=) nu har man blivit alldeles för feg=)

Människa du slog: varför ska man slåss för när man kan kramas

Senaste stora bussresan? haha blir nog när jag gick i skola i vilhelmina=)

FÖRSTA

Första bästa kompis: Sofie Olofsson

Första jobb: Badhuset i fränsta

Första inhandlade skiva:  Absolut music

Första förälskelse: Alexsander Johansson

Första begravning? Min gammelmorfar

Första piercing/tatuering: i öronen sen i naveln, en tribal på vaden o sen har jag två till.


Så nu vet ni lite mer om mig=) Kraaam på er=)

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards