Z4mbizz

Direktlänk till inlägg 13 juni 2009

Rubrik saknas

Av Sofia - 13 juni 2009 10:47

1. Hur gammal är du om fem år?

27 år, Ojoj

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Tessa o mina katter

3. Hur lång är du?

162-163

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Det var någon skräckis igår på tvn,

5. Vem ringde du senast?

Tessa

6. Vem ringde dig senast?

Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Haha.=) Vad blir det ikväll då?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Tycker inte alls om att ringa främlingar eller folk jag knappt har pratat med, Så ofta föredrar jag sms för det är enklare.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda

10. När såg du senast din mamma?

Igår

11. Vilken ögonfärg har du?

blå gröna/svarta mellerade

12. När vaknade du i dag?

Runt halv 10

13. Vilken är din favoritjulsång?

Julen är här

14. Vilken är din favoritplats?

The living room=)

15. Vilken plats föredrar du minst?

Skrubben. Mörkt o trångt;)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

I ett hus på landet men vart vet jag icke=)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Mörkret, tystnaden, knastrande ljud

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Igår då jag var hos therese, vi prata om en massa hemska saker, och sen körde polisen förbi 5 ggr i full fart så hon vågade inte sova hemma:) Så går det då man bor på landet o inte är van att polisen syns till mer än då man får böter för fortkörning=) Så då skratta vi en heel del=)

19. Hur stor är din säng?

140 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Olika, men jag sover sällan med mer än trosor på mig, Skönt att sova naken oxå=)

22. Hur många kuddar har du i sängen?

5 stycken=), har fått lite klagomål över att jag har lite väl mycket kuddar=)

23. Hur många landskap har du bott i?

Jag har bott i Ånge/Fränsta och i Vilhelmina

24. Vilka städer har du bott i?

Är vilhelmina en stad? =)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Bar fota i skor=)

26. Är du social?

Ja det är jag, Men ibland är det förjäkla skönt att bara sitta i ensamhet oxå.

27. Vilken är din favoritglass?

Magnum classic

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Kladdkaka med grädde

29. Tycker du om kinamat?

jag är dålig på stark mat, men ibland är det gott=)

30. Tycker du om kaffe?

Ja det gör jag, dricker sällan hemma men då jag blir bjuden så kan jag dricka en hel kanna;) Sällskaps drickare;)

31. Vad dricker du till frukost?

Oboy eller juice

32. Sover du på någon särskild sida?

På ryggen oftast, ser ut som att jag är redo att komma ner i graven ibland, Händerna på bröstkorgen osv=)

33. Kan du spela poker?

Japp jag är en jäkel på poker;)

34. Tycker du om att mysa/kela?

Ojaa finns det något bättre??!

35. Är du en beroendemänniska?

Jo det kan jag väl säga att jag är.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Hm.. Inte vad jag kan komma på nu

37. Vill du ha barn?

Vilken dum fråga, KLART JAG VILL

38. Kan du några andra språk än svenska?

Jo Engelska kan jag väl lite=)

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Jo då jag ramlade av hästen, jag fick nackkrage på mig för jag hade ont i ryggen, sen trodde hela skolan att jag hade brytit nacken för att jag hade krage på mig;)

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Beror på, Men jag säger nog havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder, inredningsprylar.

42. Äger du dyrbara smycken?

Har väl kanske gjort men jag är sämst på att hålla reda på smycken

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Greys anatomi utan tvekan. den bästa serien ever om jag får bestämma=)

44. Kan du rulla med tungan?

Nix

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Känner många roliga=)

46. Sover du med gosedjur?

Haha ja faktiskt så har min nallebjörn kjelle flyttat in i sängen;)

47. Vad har du för ringsignal?

Nickelback- never gonna be alone

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja jag har något enstaka=)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Ljuslyktor i hyllan

50. Flirtar du mycket?

Jaa klart man gör;)

51. Kan du byta olja på bilen?

Hör här, Japp klart jag kan=) Jag är väl ingen amatör;)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

nej konstigt nog

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Haha ja säg det, läser VÄLDIGT sällan=)

54. Läser du dagstidningen?

Ja om jag får den gratis=), ibland på internet

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nix

56. Dansar du i bilen?

Hmm, Går det?? Räknas digga med huvudet;)?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

RIX-fm, P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Ett telefonnummer till en snubbe som säljer en bil

59. När var du i kyrkan senast?

På karleriks begravning=/

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Peter min matte lärare tror jag.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Några nätter, tycker det är mysigt att sova i tält, men nu är jag lite halvskraj för björnar så jag föredrar husvagn=)

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Oj den var svår, Finns många som har gjort något speciellt för mig men jag liksom inte nämna just en.

 
 
Ingen bild

Jenny

14 juni 2009 09:36

Hej!
Janet messa och fråga om sängen igår innan jag såg det du skrivit, så dom ska köpa sängen. Det är bara ramem som är till salu, resten hivar jag iväg för jag anser att dom gjort sitt madrasserna haha.. Nä men dom är nog säkert 10år gammal........ Så jag vill ha en större säng å bättre å nya madrasser :)
Med bebis i magen gåre bra :) Mår så bra så haha :)

Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 2 december 2011 10:03

                 Är kanske en aning sent ute med min lilla julönskelista så jag kör ihop den med min födelsedags lista =) Men det är liite svårt att få nån känsla för julen då det inte finns en enda snöflinga på backen och sen att man inte får fira...

Av Sofia - 12 september 2011 15:21

  Haha vadå fokuserad på kameran;)             Brudparet o deras barn tillsammans med deras föräldrar       Jag och Teo myser en sväng       Trots ett regnigt bröllop så blev det endå succe!=) ...

Av Sofia - 12 september 2011 14:56

Våran krabat har redan blivit lite över 5 månader och han är inte så liten längre;) Han är lång åt alla håll och han är lika tung åt alla håll;)     Loui nu i helgen uppe i skidbacken i Malå =)     Här är han på samma ställe i Malå sl...

Av Sofia - 8 september 2011 10:54


Bänkskivans mått: Djup: 600mm Längd: 1720 mm,Diskho mått: längd: 1250mm Djup: 500mmDet är köpt på Ikea PRIS: 200:- eller bud. Eventuell fraktkostnad tillkommer   Ni kanske håller på och renovera en stuga eller dylikt och inte vill lägga alltför...

Av Sofia - 8 september 2011 10:47


Säljer mina skor som är helt oanvända med prislapp kvar. De är köpt på hm.se Det är storlek 37 Jag säljer dom för att dom var för stor på mig.   Priset är: 85:- plus eventuell fraktkostnad!   ...

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards