Z4mbizz

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Sofia - 2 juni 2009 17:46

Nu har jag varit o renoverat huvudet hos Erika=) Och det känns förjäkla bra=)

Och inte nog med att jag har klippt på ogräs så är jag blond numera=)

Ojoj förändringar i mitt liv, men det är bra förändringar.


så jag tänkte bjuda på en bild bara för att jag är så snäll=)

Annars idag då, jo jag har varit ute o gått, sen gick jag till sofie o fick mig kaffe o en pratstund, busade som vanligt med gofisen Kevin=)

Sen var det bara att springa hem för att äta något snabbt för att sen infinna sig på salongen halv 4, o nu kom jag precis hem=) Vill man vara snygg så får det ta tid=)

Nu ska jag antingen åka en sväng till ånge eller så kanske jag ska hälsa på antingen Tessa eller så åker jag till Sofie igen=)

Beslutsångest=)


Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards