Z4mbizz

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Sofia - 17 juni 2009 22:21

Hua hur ska jag klara av att vara utan greys så här länge?? Det är frågan!

Idag så började man ju gå på schemat under sommaren, Dagen gick bra fast jag har varit trött som en gris, kan bli så då man sover 3 timmar. Tyckte jag la mig skaplig tid, problemet var bara att allt var oskönt, kuddarna var hård, täcket var varmt. Och katterna levde rövare. Så jag är väldigt glad att jag inte börjar förrän 14 imorn, jag tycker verkligen om att jobba kvällar jag. Jag är långt ifrån en morgonmänniska, Närmare bestämt en natt människa. Så därför tog jag på mig att jobba natt nästa torsdag=)

När jag slutade jobba så var det bara att brassa upp till Ånge för att lämna Golfen till rätta för att på en gång åka med mamma, millan och Karro tillbaka till Fränsta, De skulle handla en massa blommor så även jag köpte två till.

Så nu är även jag nöjd=)

Efter blomshoppandet så får vi hem till mig, jag o karro åt middag på balkongen. Mamma o millan skulle äta hemma dom. Sen efter det så blev jag huur trött som helst o magen gjorde tok ont. Så det blev lite taktik vila i soffan innan jag tjurade mig upp för att hämta dammsugarn o dammtrasan i städskåpet, så nu är det städat o disken är borta=) Härligt värre.

Just nu ligger jag i soffan o kollar på ett annat program som ligger mig varmt om hjärtat "So you think you can dance". Kan det bero på att dans är något som håller mig varmt om hjärtat tro?=)


Puss o godnatt!

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards