Z4mbizz

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Sofia - 1 juni 2009 00:50

Hur underbar har inte den här helgen varit då??=)


Vi börjar med fredag


Kulturnatten, Jag o malin for upp till Ånge på dagen för att kika på småstjärnorna, hälsa på ivarsson o surra med lite olika folk. Sen for vi hem till Fränsta o gjorde Tacos, Mums:) Klockan 5 var man på jobbet för att jobba till halv 9. Då jag slutade så skyndade jag mig hem o fräscha upp mig lite för att åter åka till Ånge, Det enda alkohol intag jag gjorde den kvällen var en öl. Vi var in på mittis o kikade en sväng men efter en hamburgare o lite surr med en massa olika så åkte vi äntligen hem=)


Vaknade upp på lördagen och kollade ut, Whaaat?!=) Vilket väder=) 40 grader i mitt köksfönster, så det var bara att ringa upp min bror för att tigga lite skjuts till Ånge, vilket han snällt gick med på så jag packade in mig själv o katterna i brorsans bil o for upp=) Väl där så solade vi hemma hos mamma o jag hann även med att klippa min lilla lillasyster, sen ringde pappa o sa att han var ute o åkte med sin stora båt på  ÅNGE sjön?!, trodde inte det gick men tydligen, Så han hämtade upp mig o millan på badplatsen mittemot mamma, problemet var ju att han kunde ju inte köra båten ända fram till land så jag var ju så illa tvungen att doppa halva min kropp, Åh huualigen det var nog 10 år sen jag sist doppade mig i maj månad=) Så resten av soltimmarna spenderade vi på pappas båt, dåligt skönt det var att ligga på den då o sola, millan hon hoppade i vattnet mitt på sjön i världens mörkaste vatten. hua det skulle jag aldrig kunna göra.

Man såg verkligen på min pappa att han är stolt över sitt vrålåk=) kul att han har något roligt att komma hem till på helgerna=)

Efter all solning o mat i Ånge så for jag hemöver fränsta för att göra mig iordning för kvällens fest. Vi förfestade hos Thessa och hos Simon, Sen blev det bykrogen, Jag betalade in mig o gick in i kanske 5 minuter?! o sen skulle jag gå hem ja, Jag tålde inte ens att dricka 3 groggar igår?? vad är det frågan om, så markus fixade skjuts åt mig hem, vilket var guldvärt, Kom hem o stupade i säng, men problemet var att heela rummet snurra så det slutade med att jag fick gå på toa o stoppa fingrarna i halsen, vilket funkade, provade ännu en gång att lägga mig o sova men icke, så jag gav upp, jag tog med mig Täcket o satt mig på toa golvet=), Sen så vaknar jag av att jag LIGGER på toagolvet o sover =)haha då knallade jag tillbaka till kammarn=)

Men hua jag kan inte dricka längre. Inte bra inte bra.


Idag då, jo jag for till Ånge igen, har väl inte gjort alltför mycket, kört lite grästrimmer hos mamsen, köpt presentkort åt henne på söderbergs så hon kan köpa lite mer blommor, ätit grillat, träffat bror o pappa, letat efter min katt som jag trodde hade gått upp i rök. Helst då man har lite brådis hem så syns dom inte till men till slut så. Har kikat på film med tessa o malin och till det åt jag chirre o dirre, mumss=)


Nu blir det sängen, skönt att lägga sig o veta att inatt kommer inte hela rummet snurra då jag blundar;)


Puss o kram o godnatt!

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards