Z4mbizz

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Sofia - 9 juni 2009 23:43

Ja nu var det ett tag sen jag skrev ner några rader.

Helgen som var, då var det träslaget, dvs Förbränning "Fredag" o efterbränning "Lördag"

Har haft en tok mysig o kanon bra helg.

I fredags så lämnade jag av mina cats hos mamma o väntade in Emma som skulle hänka på mig på fest i Ånge, Det var en hel del människor på festen, många kända ansikten o sen fanns en del okända ansikten oxå, Vilket jag är glad att jag träffade nu=) Efter all fest på fredagen o en massa bilkörning mitt i natten på en massa skogsvägar så hamnade jag, emma o två andra hemma hos Emma o somnade gott där=) Det var väl ungefär 10 år sen sist jag sov i det huset=) Tiden går, Men det var både kul o mysigt!

Vaknade upp tidigt på Lördag morgon för att Emma skulle vara på träslaget vid halv 9 så det var bara att öppna ögonen o pallra sig iväg=), Dom andra druttarna tog sovmorgon dom=)

 Det var ju inte världens bästa väder den dagen men det gick det med=)

Jag började inte dricka förrän vid halv 9 på kvällen, satt o gruvade mig hela dagen för jag var en aning bakis o otroligt trött efter så få timmars sömn. Men jag begav mig iaf till Emma på förfest där det var klädpoker som stod på schemat=) En massa halvnakna människor satt där i soffan då jag kom=) Men det var roligt, o det var speciellt roligt att lära känna lite nya vänner.

Vi fortsatte förfesten på ett annat ställe där min bror o alla dom var. Även den där killen från i Fredags=), Det var skit skoj att träffa alla, o även att få festa med bror o hans flickvän=), Väl på tallbacken "Efterbränningen" Så hade jag skit skoj, vi dansade som galningar, både på backen och på borden:D Men kul var det.

Hamnade efter många om och men i fränsta hemma i lägenheten med ett fin fint sällskap, Så halva söndagen var en riktig goos dag. Tyvärr så hade ju jag tagit på mig jobb mellan 16.30-21.30 så det var bara att bita i det sura äpplet o ta lite ansvar=)


igår spenderade jag min dag med therese, Vi rensade lite i hennes rabatt o efte det så tillagade vi oss lite köttfärsås o spaghetti.

Idag var vi o köpte en massa fina blommor till rabatten så det blev så fint så och för att berömma vårat jobb så beställde vi oss varsin hamburger tallrik;)


Annars då, Jo jag börjar ju gå på mitt schema nästa Onsdag så jag bestämde mig för att ta "semester" denna vecka, fast man kan väl inte direkt kalla det semester då jag är timvikarie men ändå;) Så en annan har ju sovit till typ 12 alla dagar, Farligt att vända på dygnen. Men ack så skönt att sova ut=)


Imorn tänkte jag höra med Sofie om hon har något kaffe o bjuda på o lite tid till att surra skit=), Efter det ska jag möta upp min syster som ska vara på Ålsta hela dagen imorn, jag ska slinga hennes hår o ha lite systers tid=),Sen kommer mamma o hämtar upp oss för jag måste till Ånge o hämta upp bilen som blev kvar hos Emma sen helgen=)


Mer om mig kommer väl en annan dag!


Puss o godnatt!


Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards